  • 1. Data: 2014-01-23 21:35:30
    Temat: są problemy z działaniem nowego operatora pocztowego
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    dzieje sie... tanio, taniej, najtaniej... wygrany przetarg

    "Opolskie sądy - na prośbę Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu - od kilku dni
    prowadzą monitoring działań nowego operatora, który od 1 stycznia
    zajmuje się dostarczaniem sądowej korespondencji. Wynika z niego m.in.,
    że od 1 do 21 stycznia nowy operator tylko cztery razy dostarczył
    korespondencję do Sądu Okręgowego w Opolu, a z 6 tys. nadanych w tym
    czasie przesyłek do sądów wróciło 977 zwrotnych potwierdzeń odbioru.

    "W przypadku poprzedniego operatora - Poczty Polskiej - listonosze byli
    w sądzie codziennie: rano przynosili zwrotki, a ok. godz. 14 odbierali
    naszą wychodzącą korespondencję" - podkreśliła Ewa Kosowska-Korniak z
    biura prasowego opolskiego sądu okręgowego."

    Wspolczuje wszystkim, ktorzy maja jakies sprawy w sadach, bo dochodza im
    dodatkowe nerwy o to czy wiadomosc z sadu dotrze do kwiaciarki czy moze
    do monopolowego o ile dotrze...

    http://biznes.onet.pl/opolskie-sady-sa-problemy-z-dz
    ialaniem-nowego-oper,18488,5600022,1,news-detal

    --

    Zgadzam sie placic trzydziesci zlotych abonamentu RTV /czy jak to sie
    nie bedzie nazywac/ ale pod warunkiem, ze znikna z kanalow TV publicznej

    http://wiadomosci.onet.pl/kraj/braun-tvp-nie-utrzyma
    -sie-z-oplaty-audiowizualnej-bez-reklam/5w52l

  • 2. Data: 2014-01-23 21:52:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 23 Jan 2014, hikikomorisan wrote:

> [...]
    > prowadzą monitoring działań nowego operatora, [...]
    > nowy operator tylko cztery razy dostarczył korespondencję do Sądu

    Że tak z głupia frant spytam: a ktoś wie, czy tak w ogóle było
    kryterium "codziennego dostarczania" i jakiegoś rozsądnego czasu
    dostawy "towaru"?
    Czy tylko "minimalna cena"?

    > a z 6 tys. nadanych w tym czasie przesyłek do sądów
    > wróciło 977 zwrotnych potwierdzeń odbioru.

    Aha.

    > "W przypadku poprzedniego operatora Poczty Polskiej

    ...samo narzekanie w massmediach wystarczało ;)
    No, przesadzam, ale za czasów "urzędowej poczty" były regulacje
    zapisane w rozporządzeniach, to i nie było potrzeby zastrzegać
    w umowie na przesyłki :>

    > Wspolczuje wszystkim, ktorzy maja jakies sprawy w sadach, bo dochodza im
    > dodatkowe nerwy o to czy wiadomosc z sadu dotrze do kwiaciarki czy moze do
    > monopolowego o ile dotrze...

    Ministrowi sprawiedliwości jeden z kamieni spadł z serca.
    Wyrzekania na przewlekłość można z czystym sumieniem forwardować
    na operatora :P

    pzdr, Gotfryd

  • 3. Data: 2014-01-23 21:55:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    > Ministrowi sprawiedliwości jeden z kamieni spadł z serca.
    > Wyrzekania na przewlekłość można z czystym sumieniem forwardować
    > na operatora :P

    Myślisz, że tak sobie zaplanował? ;->

  • 4. Data: 2014-01-23 21:58:44
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 21:52, Gotfryd Smolik news wrote:

    > Ministrowi sprawiedliwości jeden z kamieni spadł z serca.

    Sorry, takie mamy klimaty ;D

  • 5. Data: 2014-01-23 22:00:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 23.01.2014 21:58, hikikomorisan pisze:

    > Sorry, takie mamy klimaty ;D

    A co powiesz na taki klimat: doręczyciel InPost zostawia awizo pod innym
    adresem "bo przecież pan mógłby w swojej skrzynce nie sprawdzić lub nie
    zauważyć".

  • 6. Data: 2014-01-23 22:03:45
    Od: hikikomorisan <h...@a...pl>

    On 23.01.2014 22:00, Andrzej Lawa wrote:

    > A co powiesz na taki klimat: doręczyciel InPost zostawia awizo pod innym
    > adresem "bo przecież pan mógłby w swojej skrznce nie sprawdzić lub nie
    > zauważyć".

    ....ale msza szanse na to, ze kiedys dostaniesz awizo lub moze cala
    przesylke adrersowana do innego twojego sasiada :D

    to takie zaciesnianie wiezi spolecznycyh w sasiedztwie :D

    inicjatywa wlasna inPost :D

  • 7. Data: 2014-01-23 23:12:37
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    > Że tak z głupia frant spytam: a ktoś wie, czy tak w ogóle było
    > kryterium "codziennego dostarczania" i jakiegoś rozsądnego czasu
    > dostawy "towaru"?
    > Czy tylko "minimalna cena"?

    Jak znam życie i obecna ekipę rządzącą, która dla pozornych
    "oszczędności" jest gotowa zeżreć to co sama z siebie w kiblu wydaliła,
    to jedynym kryterium była cena i pobożne życzenia oferenta.
    Swoja drogą to co się dzieje w wymiarze sprawiedliwości jeśli chodzi o
    "oszczędnosci" już dawno przekroczyło granice absurdu.
    Sa rzeczy i sprawy o których nawet Bareji się nie śniło
    --
    Sonn

  • 8. Data: 2014-01-23 23:58:20
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-23 21:35, hikikomorisan pisze:

    > dzieje sie... tanio, taniej, najtaniej... wygrany przetarg

    Ja się tylko tak nieśmiało zapytam jakie to minister czy inny POseł jest
    odpowiedzialny za zdebilenie jego resortu.
    Już od dawna przecież wiadomo że przepisy o zamówieniach są od czapy i
    że powodują spadek jakości oraz utrudniają ludziom życie bo różne biurwy
    żeby kryć tyłek robią przetargi na spinacze biurowe za kilkaset złotych.
    Więcej kartek do przetargu niż tych spinaczy (taki przykład aczkolwiek
    życiowy)

    Ile lat jeszcze 16, 66, 166? :-)

  • 9. Data: 2014-01-24 00:31:39
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-01-23 23:58, z pisze:

> [...]
    > żeby kryć tyłek robią przetargi na spinacze biurowe za kilkaset złotych.
    > Więcej kartek do przetargu niż tych spinaczy (taki przykład aczkolwiek

    Jak to kto? Ten który kilka dni po objęciu resortu powiedział że ma w
    nosie literę prawa. Nie kto inny jak niejaki obrońca mrożonych
    embrionów, wielki filozof Jarosław Gowin. To za jego rządów opracowano
    specyfikację i rozpoczeto procedurę przetargową

    --
    Sonn

  • 10. Data: 2014-01-24 09:24:28
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 23 Jan 2014 21:35:30 +0100 osobnik zwany hikikomorisan
    napisał:

    > dzieje sie... tanio, taniej, najtaniej... wygrany przetarg
    >
    > "Opolskie sądy - na prośbę Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu - od kilku dni
    > prowadzą monitoring działań nowego operatora

    a prowadzili monitoring PP? Czy zakładali, ze jest OK bo zawsze było?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?