  • 11. Data: 2021-05-29 00:39:14
    Temat: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 28.05.2021 o 20:12, _Master_ pisze:

    > Ale głosowaliście za wejściem do UE to będziecie się jeszcze wiele razy
    > dziwić i lamentować jak są wydawane Wasze podatki ;-)

    Tak jakby to miało coś wspólnego z wejściem do UE.
    Weź rozpęd i walnij głową w ścianę. Może pomoże, a może nie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 12. Data: 2021-05-29 07:30:26
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-maja-2021 o 00:39, Kviat pisze:
    > Tak jakby to miało coś wspólnego z wejściem do UE.

    Gówno ciągnie do gówna.

    A to drugie gówno teraz mówi jakie to pierwsze MA BYĆ ;-)

    A ja mam udawać że nie śmierdzi?

    PS. Są tacy co im nie śmierdzi. Szanujemy ich ale nie będziemy za nich
    umierać ;-)

  • 13. Data: 2021-05-29 15:56:05
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-28 o 13:29, Olin pisze:

> [...]
    > Stowarzyszenie Św. Brata Alberta. Jest tam 30 miejsc dla wychowanków.
    > Miesięczny koszt utrzymania jednego podopiecznego w 2017 r. wynosi 4 913
    > zł.
    >
    > Kolejna placówka to Dom Dziecka przy ul. Podleśnej, który prowadzi Powiat
    > Stalowowolski. Tu jest miejsce dla 30 wychowanków, miesięczny koszt
    > utrzymania na rok 2017 wynosi 5 992 zł.
    >
    > Jest jeszcze interwencyjna placówka opiekuńczo-wychowawcza dla dzieci i
    > młodzieży przy ul. Ofiar Katynia, którą prowadzi Stowarzyszenie Opieki nad
    > Dziećmi ,,Oratorium". Przeznaczona jest dla 8 wychowanków. Tu miesięczny

    ch-w-domach-dziecka/

    > Zaczynam się dziwić, jak moi starzy dali radę mnie wykarmić i ubrać, a
    > przecież nie byli jakoś szczególnie bogaci.

    Otóż to. Jak w większości rodzin.

    --
    animka

  • 14. Data: 2021-05-29 18:38:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-05-29 o 15:56, Animka pisze:

    ch-w-domach-dziecka/

    > Otóż to. Jak w większości rodzin.

    Domom dziecka na 1 dziecko daja 4500 zł., a prawdziwym matkom Polkom
    tylko 500 zł z łaski.

    --
    animka

  • 15. Data: 2021-05-29 19:39:57
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu sobota-29-maja-2021 o 15:56, Animka pisze:
    > Otóż to. Jak w większości rodzin.

    Animko! Umiesz ciąć cytaty?

  • 16. Data: 2021-05-30 02:50:58
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-05-28, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Domy Dziecka zdaje się nie mają żadnego wpływu na "odbieranie" dzieci.
    > Natomiast kwota też wydaje mi się trochę dziwna i jakaś wysoka. Przecież
    > taki Dom Dziecka opiekuje się wieloma dziećmi jednocześnie, więc powinno
    > być taniej, niż w rodzinie, gdzie jest 1~2 dzieci. Która rodzina ma
    > budżet na dzieci 9.000 zł miesięcznie?

    Nie brzmi jakoś niemożliwie jeśli np. wynajmują lub utrzymują duży
    budynek, infrastruktura, pensje kierownictwa i opiekunowów, organizacja
    jakiś dodatkowych zajęć. Ta wspomniana Ochronka im. św. Brata Alberta to
    tak z gógla jakby z 5 pałacoobajtków.

    --
    Marcin

  • 17. Data: 2021-05-30 09:11:12
    Od: Monika Głowacka <m...@i...eu>

    W dniu 2021.05.28 o 20:07, _Master_ pisze:

    > 5 tysi to zarabiam ja z żoną i wychowuję jeszcze dziecko
    >
    > Nie uważam się za biedaka.
    >
    > Dlatego ten rozdźwięk jest tak bulwersujący.

    950 zł w sumie: Czynsz za mieszkanie (95m) + prąd + woda + gaz

    100 zł TVkablowa z internetem

    28 zł - 3 numery oferta trio nju nolimit w nju

    600 zł żarcie kupowane w Lidlu, Auchan, Biedronka, Putka
    (tzn raz w tygodniu większe zakupy ponad 100zł, w trakcie tygodnia
    drobne zakupy 10-30zł)

    to daje około 1700 zł

    przy zarobkach w sumie 5000 zł zostaje 3200 zł na:
    samochód, jesli ktoś ma
    ubranie się którego nie kupuje się przecież w każdym miesiącu
    dziecko , składki szkolne, art. szkolne ubrania
    rozrywki, jedzenie poza domem
    nagłe leczenie poza NFZ

    ale w Polsce, jest dużo osób, co spłaca raty kredytu 1000-1500 zł/mies
    to duże uszczuplenie budżetu

  • 18. Data: 2021-05-30 12:28:36
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu niedziela-30-maja-2021 o 09:11, Monika Głowacka pisze:
    > ale w Polsce, jest dużo osób, co spłaca raty kredytu 1000-1500 zł/mies
    > to duże uszczuplenie budżetu

    Oczywiście mam i hipotekę ale na ok 400 zł mies. Zadłużyłem się mądrze ;-)

  • 19. Data: 2021-05-30 12:34:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Wychodzi na to że taki "dom dziecka" to wspaniała fucha dla znajomych
    królika

  • 20. Data: 2021-05-30 12:54:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.05.2021 o 12:34, _Master_ pisze:
    > Wychodzi na to że taki "dom dziecka" to wspaniała fucha dla znajomych
    > królika

    Tak średnio bym powiedział. Masz dajmy na to 30 sztuk. W uproszszczeniu
    150 tys miesięcznie. Musisz mieć na oko 2 osoby non stop. Czyli 11
    licząc urlopy. nie wiem ile im płacą ale niech będzie 4500 brutto czyli
    5500 kosztów pracowdawcy. Razy 11 - 60500 samy płac opiekunów. Plus
    dyrektor 70k. Usługa sprzątania, prania, złota rączka, koszenie trawy
    25k. Zostaje 55k na amortyzację budynku, remonty, ubezpieczenia,
    przeglądy pożarowe, księgowość itp. Jak ci dyszka zostanie to będzie święto.

    Znajomi królika mają to do siebie, że wybierają konfitury a nie padlinę.

    --
    Shrek