    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: 4500 zł. miesięcznie na dziecko
    <60c0ed98$0$549$65785112@news.neostrada.pl> <3b9wI.4691$Yc1.47@fx14.ams1>
    <60c127b6$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <4QbwI.111674$aox3.100512@fx27.ams1>
    <60c1a5c2$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <xuiwI.653092$Uq8a.542478@fx02.ams1>
    <60c28741$0$542$65785112@news.neostrada.pl>
    <IdzwI.315057$Nqd.288461@fx06.ams1>
    <60c2e7d8$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
    <KISwI.79522$nc1.9290@fx12.ams1>
    <60c43fe9$0$526$65785112@news.neostrada.pl>
    <KBYwI.15562$Yc1.7033@fx14.ams1>
    <60c47215$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <QyexI.1318110$9Uk4.1226546@fx21.ams1>
    <60c5a603$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
    <mJRxI.516768$nAz7.184428@fx03.ams1>
    <60c82f20$0$560$65785112@news.neostrada.pl>
    <v_ayI.625410$HdJ9.605715@fx09.ams1>
    <60c9820d$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 16 Jun 2021 05:56:32 GMT

    On 2021-06-16, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jeszcze raz - bo chcę się upewnić że dobrze zrozumiałem. Masz na
    > przykład raka albo jakąś chorobę genetyczną której leczenie kosztuję w
    > ch... kasy. Przychodzisz do ubezpieczyciela, a ten cię ubezpiecza za 4k
    > rocznie po czym niezawłocznie wydaje na ciebie 400k i nie kręci nosem?

    Jak jesteś pierwszy raz w tej firmie ubezpieczony to zwykle jest pewien
    okres wstępny gdzie się zastrzegają, że nie pokrywa niektórych choróbsk,
    m.in. raka, w sensie, że jeśli się w tym czasie zdiagnozuje. Zwykle to
    2-3 miesiące od startu polisy. Ale po tym okresie lub w przypadku czegoś
    nie objętego takim zastrzeżeniem to jak najbardziej.

    --
    Marcin