  • 11. Data: 2014-10-28 10:27:07
    Temat: Re: 2 pszypadki dziedziczenia:
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Nauka prawa cywilnego i rodzinnego gdzie indziej.

    NIe odpowiedziałeś.

    --
    http://ortografia.3-2-1.pl/ w zakładce 'inne' animacja dowód Tw Pitagorasa
    bez mnożenia,

  • 12. Data: 2014-10-28 10:30:47
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > nie można być właścicielem "nie notarialnie"
    >
    > Albo jesteś (i jesteś wpisany do KW) albo nie jesteś. Samo nadejście
    > wspólnoty małżeńskiej nie robi z Ciebie właściciela.

    Co to jest KW?
    A jak ktoś spszedaje auto na kartce papieru? Nie jest właścicielem?
    Ale sprawa dotyczy nieruhomości. Zdrowy rozsądek nakazuje dokument nie
    notarialny tego typu wyzucić i spłukać.

    Istota polega na tym, że najpierw małżonkowie byli właścicielami razem,
    a potem notariusz , pszy jakiejś czynności prawnej wpisał, że jest tylko
    jedno a drugie na podstwie wspólnoty majątkowej.
    Według mnie notariusz stwierdził nieprawdę za drugim razem.

  • 13. Data: 2014-10-28 10:48:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-10-28 10:30, Stokrotka pisze:

> [...]
    > jedno a drugie na podstwie wspólnoty majątkowej.
    > Według mnie notariusz stwierdził nieprawdę za drugim razem.

    Zawsze możesz go zaszczelić.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2014-10-28 13:03:12
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 28.10.2014 10:30, Stokrotka pisze:
    > wspólnoty majątkowej.

    wspulnoty majontkowej

    p. m.

  • 15. Data: 2014-10-28 17:10:55
    Od: Sonn <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2014-10-28 10:48, Liwiusz pisze:

    > Zawsze możesz go zaszczelić.

    Najlepiej w sądzie pracy ;)

    --
    Sonn

  • 16. Data: 2014-10-28 18:13:04
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2014-10-28 17:10, Sonn pisze:

    > Najlepiej w sądzie pracy ;)

    chyba w sondzie pracy ;P

    Icek

  • 17. Data: 2014-10-28 23:41:49
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *Stokrotka* napisał(-a):

    > Co to jest KW?
    oy
    dk
    er
    ko
    sc

    Big Jack
    ////// GG: 660675
    ( o o)
    --ooO-( )-Ooo-

  • 18. Data: 2014-10-29 09:18:36
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > oy
    > dk
    > er
    > ko
    > sc

    Nie widzę związku kodeksu wykroczeń z dziedziczeniem.

  • 19. Data: 2014-10-31 10:56:45
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    ews.interia.pl
    *Stokrotka* napisał(-a):

    > Nie widzę związku kodeksu wykroczeń z dziedziczeniem.

    ROTFL

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 20. Data: 2014-11-01 00:18:00
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2014-10-31 o 10:56, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    ews.interia.pl

    >>> dk
    >>> er
    >>> ko
    >>> sc
    >>> z

    > ROTFL

    Ło matko, księga wieczysta. Czy ta kobieta naprawdę nie myśli?