  • 1. Data: 2004-09-03 10:16:38
    Temat: [prawo pracy] Umowa o pracę na czas określony / nieokreslony
    Od: tan <a...@a...invalid>

    Witam serdecznie:)
    Mam pytanie dotyczące umowy o pracę na czas określony.

    Sytuacja jest następująca:
    1. Pierwsza umowa na czas nieokreślony podpisana we
    wrześniu 2002r do marca 2003r.
    2. Druga umowa podpisana w kwietniu 2003r do stycznia
    2004r.
    3. Trzecia umowa podpisywana w styczniu 2004r do
    stycznia 2005r., lecz nie jako umowa, ale jako
    aneks do poprzedniej umowy (tak jest to ujęte w
    tytule podpisywanego papierka;))

    A teraz pytania:
    1. Czy w przypadku podpisania w styczniu kolejnej
    umowy na czas określony będzie ona uznana za trzecią
    umowę czyli umowę na czas nieokreślony, czy też
    będzie uznana drugą (po 01.05.2004r) umowę na czas
    nieokreślony?
    2. Czy będzie różnica jeżeli w nagłówku będzie znowu
    zapis "aneks do umowy ..." zamiast "umowa..."?
    3. Umowy były spisywane na inne kwoty pieniędzy i inne
    wymiary czasu pracy. Czy ma to znaczenie?

    "Pogooglałem" trochę, lecz znalazłem sprzeczne odpowiedzi
    na pytania (szczególnie na pytanie pierwsze). Dlatego
    bardzo proszę o konkretne odpowiedzi.

    Z góry dziękuję :)

    --
    tan
    -----------

  • 2. Data: 2004-09-06 10:36:22
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Fri, 03 Sep 2004 12:16:38 +0200, na pl.soc.prawo, tan napisał(a):

    > 3. Trzecia umowa podpisywana w styczniu 2004r do
    > stycznia 2005r., lecz nie jako umowa, ale jako
    > aneks do poprzedniej umowy (tak jest to ujęte w
    > tytule podpisywanego papierka;))
    Tą umowę możesz liczyć dopiero jako pierwszą, teraz już nie wolno dawać
    aneksów.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)