  • 1. Data: 2004-09-03 07:10:18
    Temat: udawana upadłość
    Od: "live well" <l...@a...net.pl>

    Witam,

    Spółdzielnia Ingos w 1999 otrzymała moją f-rę na ok. 4280,-
    Prezes zaproponował mi spłatę w ratach ze wzgl. "na trudności finansowe".
    Zapłacono w ciągu następnego roku albo dwóch 2 raty po ok. 800,-
    Później kiedy upominałem się o spłatę pozostałego długu Prezes powiadomił
    mnie o upadłości Spółdzielni.
    W miarę upływu czasu Prezes (jako syndyk) korzystał z mojej pomocy w
    upłynnianiu pozostałego majątku obiecując spłatę, jednak długu nadal mi
    spłacał i do dziś nie spłacił.
    Prezes twierdził, że producenci mebli odbierają im niezapłacony towar w celu
    odzyskania należności.
    Dłużnik - Spółdzielnia Pracy "Ingos" przestał istnieć w miejscu swojej
    siedziby ale niedawno okazało się, że działa nadal w okrojonym składzie w
    innym miejscu.

    Czy istnieje możliwość odzyskania od w/w dłużnika pozostałej należności?
    Jaka jest możliwość ostrzeżenia innych dostawców o braku wiarygodności
    Spółdzielni Ingos?

  • 2. Data: 2004-09-03 10:25:22
    Temat: Re: udawana upadłość
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2004 09:10:18 +0200, live well naskrobał(a):

> [...]
    > Zapłacono w ciągu następnego roku albo dwóch 2 raty po ok. 800,-
    > Później kiedy upominałem się o spłatę pozostałego długu Prezes powiadomił

    dał sądowe postanowienie?

    > W miarę upływu czasu Prezes (jako syndyk) korzystał z mojej pomocy w
    > upłynnianiu pozostałego majątku obiecując spłatę, jednak długu nadal mi
    > spłacał i do dziś nie spłacił.

    prezes syndykiem ? ROFL :D

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-03 10:40:40
    Od: "live well" <l...@a...net.pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości
    > Dnia Fri, 3 Sep 2004 09:10:18 +0200, live well naskrobał(a):

    > dał sądowe postanowienie?

    > prezes syndykiem ? ROFL :D

    tak twierdził, podobno nie stać ich było na kogoś z zewnątrz dlatego sami
    upłynniali, co tylko miało jakąś wartość
    Dla mnie to też mocno podejrzane ...

  • 4. Data: 2004-09-03 11:19:51
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2004 12:40:40 +0200, live well naskrobał(a):

    > tak twierdził, podobno nie stać ich było na kogoś z zewnątrz dlatego sami
    > upłynniali, co tylko miało jakąś wartość
    > Dla mnie to też mocno podejrzane ...

    ROFL^2 radze udać sie do prokuratora.

  • 5. Data: 2004-09-03 11:24:03
    Od: "Robcio" <r...@i...pl>

    nie ma ze nie stac ich ?? on sobie z masy upadlosciowej bierze ;))) i musi
    byc w rejestrze sadowym.. cos ten prezes chyba powinien siedziec

  • 6. Data: 2004-09-03 12:39:07
    Od: "live well" <l...@a...net.pl>

    Użytkownik "Robcio" <r...@i...pl> napisał w wiadomości
    > nie ma ze nie stac ich ?? on sobie z masy upadlosciowej bierze ;))) i musi
    > byc w rejestrze sadowym.. cos ten prezes chyba powinien siedziec

    że z masy sobie brał, to wiem bo np. twierdził że jeszcze "nie otrzymał
    wynagrodzenia" za jakiś tam miesiąc i nie może mi wcześniej wypłacić zanim
    sam nie otrzyma ...