  • 1. Data: 2008-06-13 07:01:43
    Temat: 2 OC - trochę inny przypadek
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    Znajoma chciala wykupic OC w Liberty Direct
    poprzez strone dokonała procesu, wypełniła wszystko i przy płaceniu okazało
    się, że nie ma wystarczających środków na karcie
    pojawił się błąd - ponieważ wieczorem nie mogła już nic wykombinować, to
    następnego dnia przedłużyła umowę z PZU
    ale wieczorem zadzwonili do niej z Liberty Direct z informacją, że zawarła
    umowę i musi zapłacić

    cos da sie zrobic?

    czy tutaj też działa umowa na odległość i 10 dni na zwrot? (Liberty Direct
    się wypiera, że nie ma takiej możliwości)
    który moment dokładnie jest zawarciem umowy? wpłata czy potwierdzenie danych
    osobowych?

    BTW: żeby wykupić ubezpieczenie wystarczy mieć dane z dowodu
    rejestracyjnego - czyli może zrobić to ktoś za nas - będzie to poświadczenie
    nieprawdy - niemniej jednak to MY będziemy mieli problem, gdyż oni nie
    weryfikują tego.... czy nie powinna tutaj wystąpić część papierowa? -> np.
    umowa jest ważna od momentu jej podpisania u kuriera (2 razy tak
    podpisywałem umowę)

    --
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2008-06-13 07:27:44
    Temat: Re: 2 OC - trochę inny przypadek
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 13 Cze, 09:01, "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl> wrote:

    > czy tutaj też działa umowa na odległość i 10 dni na zwrot? (Liberty Direct
    > się wypiera, że nie ma takiej możliwości)

> [...]
    dla fotografow slubnychwww.lodz.forumslubne.pl<-- forum dla par mlodych z okolic
    Łodzi

    Ja sie moge wypierac ojcostwa. Umowa zawarta poza lokalem i tyle.

  • 3. Data: 2008-06-13 07:30:27
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > Ja sie moge wypierac ojcostwa. Umowa zawarta poza lokalem i tyle.

    10 dni i oficjalne pismo?

    --
    pozdrawiam

  • 4. Data: 2008-06-13 12:40:56
    Od: kam <...@...pl>

    SzalonyKapelusznik pisze:
    > Ja sie moge wypierac ojcostwa. Umowa zawarta poza lokalem i tyle.

    raczej na odległość

    KG

  • 5. Data: 2008-06-13 16:31:25
    Od: kam <...@...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:
    > czy tutaj też działa umowa na odległość i 10 dni na zwrot? (Liberty Direct
    > się wypiera, że nie ma takiej możliwości)

    a coś więcej mówią?

    KG

  • 6. Data: 2008-06-13 20:26:39
    Od: <s...@a...pl>

    > 10 dni i oficjalne pismo?

    Skąd te 10 dni?

  • 7. Data: 2008-06-13 22:10:05
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    zkruk [Lodz] pisze:

    > czy tutaj też działa umowa na odległość i 10 dni na zwrot? (Liberty Direct
    > się wypiera, że nie ma takiej możliwości)

    Czyli zostali powiadomieni i przyznają się że wiedzą jest git :)

    > który moment dokładnie jest zawarciem umowy? wpłata czy potwierdzenie danych
    > osobowych?

    nie wyrobiliście się w tych 10 dniach?

  • 8. Data: 2008-06-14 08:43:15
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    kam wrote:

    > a coś więcej mówią?

    że umowa zawarta, więc mają w dupie to co znajoma mówi - teraz chcemy naszą
    kase
    a to że ma Pani 2 oc nas średnio interesuje - nas interesuje Twoja kasa

    --
    pozdrawiam

  • 9. Data: 2008-06-14 08:47:12
    Od: "zkruk [Lodz]" <z...@g...pl>

    PlaMa wrote:

    > nie wyrobiliście się w tych 10 dniach?

    mineły dopiero 3 dni

    wczoraj poszło pismo faxem oraz listownie za potwierdzeniem odbioru o treści
    w skrócie

    nie uznaje zawarcia umowy, gdyż nie doszło do sfinalizowania jej z pwoodu
    błędu płatności oraz późniejszego zerwanego połączenia z waszym serwerem
    dodatkowo ustawa mówi o 30 dniach na możliwość odstąpienia od umowy (tutaj
    cytat)
    potem stwierdzenie, że próby wykorzystania danych kontaktowych w celach
    propagandowych będą kierowane do GIODO jako naruszenie danych osobowych -
    gdyż ze względu na brak podpisania umowy - nie mogą używać danych
    kontaktowych
    a na koniec informacja o tym, że próba wyłudzenia będzie zgłoszona do
    odpowiednich miejsc (rzecznik ubezpieczonych, komisji nadzoru finansowego,)

    --
    pozdrawiam