  • 1. Data: 2008-06-13 04:53:53
    Temat: OC i AC w Link 4
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Mam zamiar ubezpieczyć swoje autko link 4

    Dotychczas miałem tylko OC + NW, ale wczoraj otrzymałem "specjalną" ofertę
    dla przedłużających umowę i dostanę dodatkowo AC dopłacając jedyne 85 zł !!
    na pół roku (2 raty po 85 zł więcej niż jak bym brał tylko OC + NW).

    Babka mówiła że to jest normalne AC nie tylko od szyb, ale też od kradzieży
    oraz kolizji.

    Mam pytanie czy ktoś z kolegów juz sie tam ubezpieczał i jak wygląda sprawa
    z ewentualnymi odszkodowaniami?
    Proszę o opinie bo nie wiem czy warto im dawać te 170 zł na rok.
    Dzięki

    --
    Łukasz

  • 2. Data: 2008-06-13 06:27:31
    Temat: Re: OC i AC w Link 4
    Od: "news" <m...@n...pl>

    Nie warto nawet jesli cos sie stanie dszkodowania mozesz nie zobaczyc !
    Ja czekam juz 3 miesiac na zwrot kasy z ubezpieczenia od link4

  • 3. Data: 2008-06-13 07:16:01
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    > Mam pytanie czy ktoś z kolegów juz sie tam ubezpieczał i jak wygląda
    > sprawa z ewentualnymi odszkodowaniami?

    Likwidowałem już 3 szkody z AC (stłuczki) i było super.
    Oględziny przyjeżdzają do ciebie. Szybka wycena itp. Likwidowałem
    begotówkowo w autoryzowanych stacjach. Raz coś nie pasowało blacharzom w
    wycenie, ale szybko sie z nimi dogadali.
    Próbowałem ostatnio kupić AXA ale drobnym maczkiem przeczytałem zę ich AC
    nie jest ważne POZA POLSKĄ. Taka niespodzianka.

  • 4. Data: 2008-06-13 08:16:03
    Od: "Włodziu" <p...@w...pl>

    Użytkownik "nurasa" <m...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyjeżdzają do ciebie. Szybka wycena itp. Likwidowałem begotówkowo w
    > autoryzowanych stacjach. Raz coś nie pasowało blacharzom w wycenie, ale

    Piszesz Link4? Czy o innym TU?

  • 5. Data: 2008-06-13 09:33:22
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    > Piszesz Link4? Czy o innym TU?
    link jak w temacie

  • 6. Data: 2008-06-13 09:34:43
    Od: "LukaszS" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    A dlaczego próbowałeś kupić w AXA, skoro jesteś zadowolony z Link 4?
    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 7. Data: 2008-06-13 09:57:38
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    W napisał(a) :
> [...]
    > oraz kolizji.
    >
    > Mam pytanie czy ktoś z kolegów juz sie tam ubezpieczał i jak wygląda sprawa

    Ubezpieczał. I kończy współpracę z tymi oszustami. Jestem w
    trakcie tworzenia pozwu. To jest banda debili i złodziei.
    Uszkodzono mi samochód na parkingu. Wycena z kosmosu z cenami na
    20% wartości nowych elementów. Antydatują pisma, nie dotrzymują
    własnych regulaminowych terminów, nie odpowiadają na faksy, ani
    na listy polecone. Bo brak odpowiedzi przez 2 -3 miesiące można
    uznać za zamierzony, prawda?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 8. Data: 2008-06-13 09:58:50
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    LukaszS napisał(a) :
    > A dlaczego próbowałeś kupić w AXA, skoro jesteś zadowolony z Link 4?

    :-D :-D :-D

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 9. Data: 2008-06-13 10:10:09
    Od: "E" <...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Włodziu" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawa z ewentualnymi odszkodowaniami?
    > Proszę o opinie bo nie wiem czy warto im dawać te 170 zł na rok.

    Przeczytaj uważnie i ze zrozumieniem OWU Link 4 a stwierdzisz że nie warto.

  • 10. Data: 2008-06-13 11:25:05
    Od: "nurasa" <m...@g...com>

    Bo mi wyliczyli skłądkęo 10% tańszą to pomyślałem że spróbuję (mam kilka
    samochodów)
    Ale po przeczytaniu warunków mi przeszło. Z tego co poamiętam był też
    problem, że po upływie gwarancji nie można naprawiać w autoryzowanych (w
    Linku można, tylko składka jest minimalnie wyższa)