  • 11. Data: 2008-03-31 22:10:48
    Temat: Re: 15-ty dzien po zgloszeniu niezgodnosci z umowa cz. 2
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 31.03.2008 JW <j...@g...com> napisał/a:
    > a co w sytuacji, gdy w zgloszeniu nie jest wprost napisane, ze zadam
    > wymiany towaru na wolny od wad?

    Wtedy dajesz sprzedawcy wolną rękę i to w dodatku nie w tym zakresie co
    sobie życzysz. Nb. nie wolno ci skutecznie żądać "gotówki" w pierwszym
    podejściu. Mozesz domagać się wyłącznie naprawy bądź wymiany.

    --
    Marcin

  • 12. Data: 2008-04-01 05:30:24
    Od: Liwiusz <l...@w...poczta.onet.pl>

    Cezar napisał(a):

> [...]
    > drugim wywiesili kartke w sklepie, ze maja na to 4 tygodnie - tak bardzo sie
    > tego trzymali, ze przegrali.
    >
    > Skoro wprowadza sie domniemanie, ze sprzedawca uznal reklamacje to nie
    > musisz przed sadem dochodzic zasadnosci reklamacji w sensie merytorycznym,
    > ale dochodzisz juz skutkow jej uznania, co jest w sumie bardzo latwe
    > dowodowo. A pozwany moze bronic sie jedynie w ten sposob, iz jednak dochowal
    > terminu rozpoznania reklamacji - co jest bardzo trudne dowodowo skoro nie
    > dochowal.
    > Czy zytuacja procesowa sie nie odwraca ?

    W takim razie masz rację. Zrozumiałem Cię w ten sposób, że brak
    odpowiedzi oznacza, że sprzedawca może jednak jeszcze przed sądem
    udowodnić, że reklamacja jest bezzasadna.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 13. Data: 2008-04-02 12:40:28
    Od: JW <j...@g...com>

    ad acta: polskie prawo okazalo sie sprzedawcy nieobce - stwierdzil, ze
    jak uznaja reklamacje, to nie dzwonia. odebralem gotowke ;)

    JW

  • 14. Data: 2008-04-02 12:45:30
    Od: JW <j...@g...com>

    ad acta: polskie prawo okazalo sie sprzedawcy nieobce - stwierdzil, ze
    gdy uznaja reklamacje, to nie dzwonia. odebralem gotowke ;)

    JW