  • 1. Data: 2008-03-31 08:48:15
    Temat: nakaz uczelni otwarcia konta w BOŚ na cele stypendium
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    moja uczelnia wygłosiła komunikat, że od tego semestru aby móc dostawać
    stypendium, należy otworzyć konto w BOŚ. Jest to uczelnia prywatna,
    stypendium państwowe, a bank ma placówkę 10 metrów od budynku uczelni.
    Uczelnia ta w ten sposób chce obniżyć koszty za przelewy :) No i ja za
    trzy miesiące kończę studia i na te trzy miesiące muszę otwierać konto.

    Czy to jest zgodne z prawem? Co z tym można zrobić?

  • 2. Data: 2008-03-31 08:49:37
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    krzysiek pisze:
> [...]
    > trzy miesiące kończę studia i na te trzy miesiące muszę otwierać konto.
    >
    > Czy to jest zgodne z prawem? Co z tym można zrobić?

    dodam że cennik jest bardzo niekorzystny :)

    http://www.bosbank.pl/pub/Tar_Ind_02_08.pdf

  • 3. Data: 2008-03-31 09:05:50
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    krzysiek pisze:
> [...]
    > trzy miesiące kończę studia i na te trzy miesiące muszę otwierać konto.
    >
    > Czy to jest zgodne z prawem? Co z tym można zrobić?

    alert24.pl Serio!

  • 4. Data: 2008-03-31 09:07:32
    Od: Kamil 'czemu' Bista <t...@c...org>

    krzysiek pisze:
> [...]
    > trzy miesiące kończę studia i na te trzy miesiące muszę otwierać konto.
    >
    > Czy to jest zgodne z prawem? Co z tym można zrobić?

    Zdecyduj się na jedną grupę dyskusyjną, proszę.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil 'czemu' Bista

  • 5. Data: 2008-03-31 16:13:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości

    Moim zdaniem uczelnia nie ma żadnych podstaw prawnych do tego typu akcji.
    Co więcej, to trochę sobie sami "mata" dają. Jak zgodnie z zapowiedzią nie
    wypłacą tych stypendiów, to ponieważ dostają je z zewnątrz i są tylko
    płatnikami, więc popełnią przestępstwo przywłaszczenia.

  • 6. Data: 2008-03-31 17:14:25
    Temat: Re: nakaz uczelni otwarcia konta w BO
    Od: krzysiek <a...@m...net>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    > zapowiedzią nie wypłacą tych stypendiów, to ponieważ dostają je z
    > zewnątrz i są tylko płatnikami, więc popełnią przestępstwo przywłaszczenia.

    ale podejrzewam, że uczelnia dostaje jakąś pulę pieniędzy, a dopiero po
    ich przyznaniu ona właśnie przyznaje pieniądze studentom. Może wtedy
    ktoś kto nie będzie miał konta w wybranym banku, według nich nie będzie
    zasługiwał na otrzymanie tego stypendium i zostanie wniosek o takie
    świadczenie odrzucony :)

  • 7. Data: 2008-03-31 18:30:11
    Od: Any User <u...@a...pl>

> [...]
    > ktoś kto nie będzie miał konta w wybranym banku, według nich nie będzie
    > zasługiwał na otrzymanie tego stypendium i zostanie wniosek o takie

    Ja bym wręcz podejrzewał, że uczelnia (lub jej pracownicy) dostaje jakąś
    dodatkową pulę właśnie od BOŚ :)

    --
    Zobacz, jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com

  • 8. Data: 2008-03-31 19:09:17
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > kto nie będzie miał konta w wybranym banku, według nich nie będzie
    > zasługiwał na otrzymanie tego stypendium i zostanie wniosek o takie

    Tyle, ze pytającemu już stypendium przyznano.

  • 9. Data: 2008-04-01 10:35:24
    Od: Krzysiek <b...@b...com>

    Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "krzysiek" <a...@m...net> napisał w wiadomości

    > Tyle, ze pytającemu już stypendium przyznano.

    właśnie nie przyznano :) został złożony wniosek, poprzednio dostawałem
    przez 3 lata bez problemu i w terminie. Teraz już miesiąc spóźnienia i w
    dziekanacie otrzymuję odpowiedź, że jeszcze nie przyznano.

  • 10. Data: 2008-04-01 13:52:42
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    krzysiek wrote:
> [...]
    > trzy miesiące kończę studia i na te trzy miesiące muszę otwierać konto.
    >
    > Czy to jest zgodne z prawem? Co z tym można zrobić?

    to poczekaj jeszcze parę dni, załóż konto na miesiąc wypłac stypendium i
    zamknij konto.

    tak będzie najszybciej.