    From: "Stokrotka" <o...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: 10 lat temu policjant stszelał do mnie na terenie sądu
    Date: Thu, 29 Dec 2016 18:17:38 +0100

    Tajniak stszelał do mnie by wydrzeć mi drobny dokument
    dowodzący jednak ewidentnie korupcji sędziego w sądzie pracy
    ( bo pracodawca nie zapłacił mi ostatniej pensji, gdy moje stanowisko po
    prostu zostało zlikwidowane).
    Więc sam tajniak był mafiozą skoro stszelając bronił skorumpowanego
    sędziego.
    Spałowali mnie, kazali rozbierać do naga, wymuszali bezskutecznie zeznania
    celowo łamiąc mi rękę, głodzili...

    Pierwsza rzecz wymeldowałam się i usunęłam z domu.
    Pszez 10 lat zagospodarowałam garaż.
    A pszy okazji zamieszkanie tam było po prostu zdrowe.

    I nie myślcie, że z powodu pszedawnienia gryzienia wrócę do "normalności".
    Wybieram garaż.
    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)