  • 51. Data: 2013-10-31 19:10:31
    Temat: Re: 0,8 sekundy
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl>

    news:l4p5jl$65p$5@dont-email.me...

    > żyłka Ci pęknie.

    Spoko, mam dwie.

    --
    Yogi(n)

  • 52. Data: 2013-11-02 16:15:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    sqlwiel" <"nick wrote:

    > I tak na pewno było. Ale to nie umniejsza konieczności stosownego do
    > skutku ukarania, a śmiertelny skutek był DO PRZEWIDZENIA.

    no i stosownie ich ukarano...

    jakby im udowodniono ze ich celem było dokonanie zabójstwa tego konkretnego
    kierowcy lub w ogóle zabijanie kierowców to by pewnie dostali sporo więcej,
    być może jakiś terroryzm by sie im dołożyło.

  • 53. Data: 2013-11-02 16:31:57
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-31 18:51, 4cx1000 wrote:
    > U?ytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Ten typ tak ma.

    Włąsnie, oto cały masti.- ten osobnik tak ma, napisze kolejną bzdure a
    potem ucieka od przyznania się do błędu w pospolitą pyskówkę całkowicie
    wyzbytą jakielkolwiek treści...

  • 54. Data: 2013-11-02 21:10:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 02 Nov 2013 16:31:57 +0100 osobnik zwany p47 napisał:

    > Włąsnie, oto cały masti.- ten osobnik tak ma, napisze kolejną bzdure a
    > potem ucieka od przyznania się do błędu w pospolitą pyskówkę całkowicie
    > wyzbytą jakielkolwiek treści...

    cześć kłamco i oszczerco. Może opowiesz kolegom jakie to oszczerstwa
    wobec mnie rzucałeś po czym wycofałeś się rakiem.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 55. Data: 2013-11-02 22:00:21
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com>

    > Ale w omawianym przypadku nie ma znaczenia jaki przedział czasu dzielił
    > finał tragiczny od nietragicznego. Sprawcy nie brali tego czasu pod uwagę,
    > nie celowali tak, żeby "nie trafić", a raczej celowali, żeby trafić.

    No właśnie pewnie nie celowali by tak źle trafić stąd to właśnie zostało
    podniesione.

  • 56. Data: 2013-11-02 22:32:48
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Za sroga kara jak za głupotę. I w niczym nie polepszy doli rodziny ofiary.

    Czemu miałaby polepszyć ? A jak samotny jest to co ?

  • 57. Data: 2013-11-02 22:36:16
    Temat: Re: 0,8 sekundy [tylko 2-3 lata "do odsiadki" za spowodowanie śmierci?]
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > mysle, ze zdecydowanie na rzecz rodziny.

    A co, rodzina ma jakieś udziały ?

  • 58. Data: 2013-11-02 22:40:13
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "A. Filip" <a...@x...wp.pl>

    > Na rzecz bezpośrednio poszkodowanych

    Tych co gryzą ???

    > i jakiegoś funduszu pomocy ofiarom przestępstw, w stosunku powiedzmy
    > 50:50 z ograniczeniem ile w sumie może pójść na rzecz bezpośrednio
    > poszkodowanych. Niech poszkodowani chcą dobrych zarobków sprawców :-)

    Przecież nie żyją

    > Całkiem być może, ale wtedy skażą się na zawodowy życiorys w
    > przygniatającej większość uniemożliwiający uzyskanie *potem* naprawdę
    > dobrze płatnej pracy, sami się ukarzą na resztę życia.

    A może nadwyżkę będą lokować w obligacjach państwowych w wyniku czego
    państwo pewnie znowu poczuje się oszukane

  • 59. Data: 2013-11-02 22:41:49
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl>

    > dlaczego tylko 15 lat?

    Może być 100. Niech przyszłe pokolenia płacą.

    > przez tyle lat ile trzeba na splate zadoscuczynienia. Takiego, jakie
    > wychodzi z tego, ile by zarobil zabity czlowiek do 67 roku, gdyby dalej
    > pracowal zamiast lezec w trumnie.

    Co ma zarabianie człowieka do życia jakie utracił. -> Pop... Was

  • 60. Data: 2013-11-02 22:43:47
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "hikikomorisan" <h...@a...pl>

    > Rodzina zabitego kierowcy ma spaprane zycie do konca, a nie tylko "spora
    > czesc".

    Tak ? Jeśli połowa społeczeństwa jest dobra a druga połowa jest zła
    (nieistotne ile do ilu) i ta ofiara jest akurat zła to ... rodzina ma
    sprawcy zapłacić ???