  • 21. Data: 2012-11-06 00:04:12
    Temat: Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak możliwości dojazdu dziwny pracodawca
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 5 listopada 2012 (23:56:11) napisano:

    > z tym, ze jak dobrze poszukasz w KP to zdaje sie pracodawca musi ci
    > udzielic urlopu jesli go masz.

    Może, ale nie musi.

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 22. Data: 2012-11-06 00:04:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Yakhub wrote:
    > W liście datowanym 5 listopada 2012 (23:56:11) napisano:

    > Może, ale nie musi.

    no wlasnie chyba musi

    zaraz poszukam bo tez mnie ciekawi

  • 23. Data: 2012-11-06 00:12:10
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 6 listopada 2012 (00:04:57) napisano:

    > no wlasnie chyba musi

    > zaraz poszukam bo tez mnie ciekawi

    Szukać przepisu mi się już nie chce, ale o ile pamiętam, to pracodawca
    może urlopu udzielić, ale nie musi, zaś pracownik musi z tego urlopu
    skorzystać (nie może odmówić).

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 24. Data: 2012-11-06 00:22:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Nov 2012, witek wrote:

    > no wlasnie chyba musi

    Nie bardzo. Tak jak Yakhub pisze (w drugą stronę).

    > zaraz poszukam bo tez mnie ciekawi

    http://www.przepisy.gofin.pl/przepisy,4,18,33,212,,,
    ustawa-z-dnia-26061974-r-kodeks-pracy1.html
    +++
    Art. 167[1]
    1. W okresie wypowiedzenia umowy o pracę pracownik jest obowišzany
    wykorzystać przysługujšcy mu urlop, jeżeli w tym okresie pracodawca
    udzieli mu urlopu.
    ---

    pzdr, Gotfryd

  • 25. Data: 2012-11-06 00:48:16
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Yakhub wrote:
    > Szukać przepisu mi się już nie chce, ale o ile pamiętam, to pracodawca
    > może urlopu udzielić, ale nie musi, zaś pracownik musi z tego urlopu
    > skorzystać (nie może odmówić).

    to w trakcie trwania umowy
    na wypowiedzeniu jest inaczej.

  • 26. Data: 2012-11-06 07:44:09
    Temat: Re: zwolnienie L4 - odmowa urlopu - brak mo?liwo?ci dojazdu dziwny pracodawca
    Od: "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl>

    Dnia Mon, 05 Nov 2012 15:41:27 -0600, witek napisał(a):

    > Kto pierwszy ten lepszy. Liczy sie moment zapoznania z pismem jak juz
    > sie bawimy w szczegóły.
    > Ostatecznie mozesz tez zadzwonic bo nie ma rygoru niewaznosci. tylko
    > nagraj rozmowę, a dopiero potem wrecz pismo.

    chyba emailem też mozna, a w przypadku sporu kiedy sie kto zapoznał, to
    data godzina i minuta i sekunda logu do serwera POP3 czy IMAP jest do
    wydobycia

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    http://foto.3mam.net/EURO_2012/strefa_kibica_Warszaw
    a7.php

  • 27. Data: 2012-11-06 07:52:33
    Od: bartek <b...@...pl>

> [...]
    > 1. W okresie wypowiedzenia umowy o pracę pracownik jest obowišzany
    > wykorzystać przysługujšcy mu urlop, jeżeli w tym okresie pracodawca

    czyli jak dzis wysle wypowiedzenie moje z dniem wczorajszym zwykle to
    czy nadal bedzie mogl mnie dyscyplinarnie wyrzucic ? czy to bedzie
    adekwatne ze mnie w pracy nie ma a z uwagi na odleglosc mma takie prawo

    jeszcze raz zaznacze ze pracuje z pomorskim filia jest w poznaniu a
    siedziba we wroclawiu
    dzis wysylam z dniem wczorajszym wypowiedzenie czy to bedzie ok i nie
    dostane dyscypliny czy w wypowiedzeniu zaznaczyc date srody i w srodku
    zalaczyc tez zwolnienie lekarskie do srody ?

    czy czas na dojscie wypowiedzenia jest jakis?

    ponoc jak jest umowa na czas okreslony nie trzeba podac powodu przy
    wypowiedzeniu.

  • 28. Data: 2012-11-06 10:02:52
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 6 Nov 2012, bartek wrote:

    > czyli jak dzis wysle wypowiedzenie moje z dniem wczorajszym zwykle

    Dasz głowę, że to co napisałeś jest JEDNOZNACZNE?

    > to czy nadal bedzie mogl mnie dyscyplinarnie wyrzucic ?

    ZA NIEPRZYJŚCIE DO PRACY.
    Zupełnie bez związku z tym, czy złożysz wypowiedzenie czy nie.
    Przecież masz to czarno na białym w poprzednich postach.

    > czy to bedzie adekwatne ze
    > mnie w pracy nie ma a z uwagi na odleglosc mma takie prawo

    Napisali Ci - tak.
    Jak rozumiem już jest za późno, bo już miałeś stawić się w pracy.
    Napisz jak się skończyło.

    > jeszcze raz zaznacze ze pracuje z pomorskim filia jest w poznaniu a siedziba
    > we wroclawiu

    No to IMVHO zależy, czy pracodawca prawidłowo Cię poinformował że
    masz wyjazd służbowy - delegację - poza miejsce pracy.

    > czy czas na dojscie wypowiedzenia jest jakis?

    Nie ma, liczy się "powiadomienie". Chyba już ktoś pisał.
    Dopóki pracodawca nie wie, że wypowiedziałeś umowy, to nie wie.
    Termin nie biegnie, wypowiedzenia nie ma.

    > ponoc jak jest umowa na czas okreslony nie trzeba podac powodu przy
    > wypowiedzeniu.

    A nie wiem czy już napisałeś, że pracujesz na czas określony.
    Zdaje się że tak.
    Ale to dotyczy pracodawcy, nie pracownika!

    pzdr, Gotfryd

  • 29. Data: 2012-11-06 10:04:21
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 5 Nov 2012, witek wrote:

    > to w trakcie trwania umowy
    > na wypowiedzeniu jest inaczej.

    Właśnie tak - 167[1] KP :)

    pzdr, Gotfryd

  • 30. Data: 2012-11-06 14:59:39
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' (W-wa) wrote:

    > chyba emailem też mozna, a w przypadku sporu kiedy sie kto zapoznał, to
    > data godzina i minuta i sekunda logu do serwera POP3 czy IMAP jest do
    > wydobycia

    po pierwsze nie bedzie dowodu, kto otworzyl email i go przeczytal, po
    drugi log bedzie u pracodawcy i lepiej nie zakładać ze sie ma to co
    nalezy do drugiej strony
    biling telefoniczny jest po twoej stronie i raczej nie ulegnie
    niechcacemu skasowaniu