  • 1. Data: 2004-04-22 08:18:44
    Temat: znowu wyciagają kasę od prowadzących działalność
    Od: "Piotr/inw" <p...@a...alto.com.pl>

    Dowiedziałem się o tym przypadkowo, zmieniając Wpis do Ewidencji,
    Wszystkie podmioty prowadzące działalność gospodarczą są zobowiązane do
    końca roku złożyć aktualizację wpisów, w której mają podać rodzaj
    prowadzonej działalności wg Polskiej Klasyfikacji Działalności - z numerami
    itp.
    Wiążę się to oczywiście z opłatą 50 zł.
    Jeżeli przemnoży się to przez ilość podmiotów w Polsce, to wyjdzie całkiem
    fajna sumka...

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2004-04-22 10:08:22
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    > końca roku złożyć aktualizację wpisów, w której mają podać rodzaj
    > prowadzonej działalności wg Polskiej Klasyfikacji Działalności - z

    A dowiedziałeś się z którego konkretnie przepisu ma to
    wszystko wynikać?

    Pix

  • 3. Data: 2004-04-22 10:27:35
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Piotr/inw" <p...@a...alto.com.pl> napisał:

    >końca roku złożyć aktualizację wpisów, w której mają podać rodzaj
    >prowadzonej działalności wg Polskiej Klasyfikacji Działalności - z numerami
    Nie jest to aktualizacja - nic w podanych wcześniej inforamcji nt.
    działalności firmy się nie zmieniło), tylko uzupełnienie danych. Skąd
    więc opłata ? Nie wypełniać druku zmian, tylko wysłać pismo z
    informacją.

    Artur Golański

  • 4. Data: 2004-04-22 11:38:53
    Od: "Piotr/inw" <p...@w...art.alto.com.pl>

    > A dowiedziałeś się z którego konkretnie przepisu ma to
    > wszystko wynikać?
    Nie. Zmieniałem dane we Wpisie, więc wziąłem dla świętego spokoju książke i
    wypisałem co mnie interesuje.
    Co do opłaty- kiedyś pobierano opłatę za pozostawienie sobie starego dowodu
    osobistego (5 zł) ale po awanturze już pani za obcięcie rogu starego dowodu
    nie bierze już opłaty.
    Nie uwzglednianio zniżki na wydawanie paszportów dla studentów zaocznych.
    Teraz już uznają.
    Więc może w tym wypadku będzie podobnie..

    --
    Piotr