  • 1. Data: 2007-01-26 11:58:18
    Temat: zmiana zasad rozliczen w trakcie realizacji zamowienia (netart)
    Od: "esos | chlanie.net" <e...@w...pl>

    witam
    bol straszny serce me rozdziera, albowiem netart noz mi wbil w plecy..

    wg ich PP (programu partnerskiego) w momencie kiedy polece im klienta ktory
    poda mnie jako polecajacego, otrzymuje punkty - ich ilosc zalezy od typu
    uslugi ktora polecony wykupi (oplaci). netart wprowadzil nagle zmiany zasad
    naliczania punktow - wszystkie konta ktora polece w ramach ich (netartu)
    promocji (mniej sie placi), beda skutkowaly doliczaniem mi mniejszej ilosci
    punktow niz w przypadku zakupu polecajacego poza promocja (drozej).
    problem w tym, ze na dwa dni przed wprowadzeniem zmian w zasadach rozliczen
    PP, moj polecony zamowil kilka domen. w momencie kiedy ow polecony skladal
    zamowienie, obowiazywaly 'stare zasady' rozliczania PP (wlasnie z tego
    powodu go polecilem, byly calkiem apetyczne stawki). nagle sie okazuje, ze
    pomimo zlozenia zamowienia PRZED zmiana zasad PP, bede rozliczany wg zasad
    nowych (mniej zysku dla mnie). zadzwonilem wiec do netartu pytajac, dlaczego
    chca mnie oskubac z polowy punktow - wszak w momencie kiedy polecony skladal
    zamowienie przy moim czynnym udziale, netart informowal ze dostane
    stare=apetyczne stawki. odpowiedz netartu byla prosta: dostane punkty w
    momencie, kiedy klient zaplaci (to jest jasne) a co za tym idzie, rozliczony
    tez bede w chwili wplyniecia kasy wg obowiazujecago przy zaksiegowaniu
    pieniedzy schematu rozliczen.
    tak prawde mowiac nie zgadzam sie z takim sposobem potraktowania rozliczen,
    wszak gdybym wiedzial, ze dostane mniejsza ilosc pktow za poleconego,
    poszedlbym z nim do innego dostawcy uslug.
    czy wg Was mam jakakolwiek szanse wywalczenia rozliczen wg 'starych zasad'
    obowiazujacych w chwili skladania zamowienia przez polecajacego?

    pozdrawiam
    esos