  • 21. Data: 2013-03-18 17:38:55
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 17:33:05 +0100, hiki sniezny paraliz mori napisał(a):

    > przypominam, ze muza i filmy moga byc legalnie pobrane skadkolwiek.

    Programy też?

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 22. Data: 2013-03-18 17:39:34
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 17:32:18 +0100, hiki sniezny paraliz mori napisał(a):

    > tak

    > tak

    > tak

    > zdefiniuj

    > nie wiem jak rozumiec "full"

    Masz licencję.

  • 23. Data: 2013-03-18 17:43:36
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-03-18 17:07, Tomasz Wójtowicz napisał(a):
    > Tak nie było nawet w czasach, kiedy złodziejom obcinano lewą rękę.

    Chyba prawą?

    --
    TrzyLinie

  • 24. Data: 2013-03-18 17:58:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Po krsnoludzku to preferowalbym mozliwosc zastrzelenia zlodzieja na
    > smierc bez zadnych konsekwencji.

    Abstrahując od populistycznego wydzwieku twojego posta - cóż to jest za
    potworek "zastrzelić na śmierć"?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 25. Data: 2013-03-18 18:48:00
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 18.03.2013 17:38, ALEX Alpha MR wrote:

    > Programy też?

    czytaj uwaznie.

    zen.aspx

  • 26. Data: 2013-03-18 18:48:55
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 18.03.2013 17:39, ALEX Alpha MR wrote:

    > Masz licencję.

    LOL :)

    full legalnie - masz licencje

    legalnie - nie masz licencji ;)

    mam tak i tak :)

    zen.aspx

  • 27. Data: 2013-03-18 18:50:00
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 18.03.2013 17:58, Budzik wrote:
    > Osobnik posiadający mail h...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Abstrahując od populistycznego wydzwieku twojego posta - cóż to jest za
    > potworek "zastrzelić na śmierć"?

    upewniec sie, ze ten pan/pani nigdy nikogo juz wiecej nie okradnie

    zen.aspx

  • 28. Data: 2013-03-18 18:53:21
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    On Mon, 18 Mar 2013 16:53:10 +0100, ALEX Alpha MR wrote:

    > Gdyż albowiem?
    > BTW Jesteś świadom faktu że ten limit ustalono w latach 90-tych i
    > właściwie należałoby go co roku waloryzować?

    Podwyżki wynagrodzeń dla złodziei?
    To chyba jedyne podwyżki w tych realiach :)

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 29. Data: 2013-03-18 19:00:06
    Od: zgred <z...@n...com>

    W dniu 2013-03-18 16:12, hiki sniezny paraliz mori pisze:

    > Po krsnoludzku to preferowalbym mozliwosc zastrzelenia zlodzieja na
    > smierc bez zadnych konsekwencji.

    Dopisuję się. W lżejszych przypadkach - amputacja np. kciuka. Trudniej
    wtedy wyciągać portfel z kieszeni.

    Nie jest ważna wartość skradzionego dobra, a prawo (naturalne i święte)
    do ochrony własności wszelkimi dostępnymi i skutecznymi środkami.
    Oczywiście, jeśli zastrzeli się "złodzieja", a kradzieży nie było, to
    odpowiada się za zabójstwo.

    Przypominam przedwojenną historię przytaczaną przez jakiegoś prof. prawa
    (już po wojnie). Leśniczy poharatany przez dzika leżał ledwo żywy w
    chałupie (mieszkał sam) i próbował wydobrzeć. Do chałupy wszedł włóczęga
    i zorientowawszy się w sytuacji zaczął ładować do wora co popadło.
    Leśniczy wstać nie mógł, ale miał pod kołdrą swoja dwururkę. Położył
    więc złodzieja trupem. Wyrok: nie przekroczył granic obrony koniecznej,
    bo nie miał innych środków, a ten był skuteczny.

    Jeszcze nie tak dawno (<20 lat) w PL została uniewinniona pani, która
    zastrzeliła złodziei (-ja?) kradnących transformator ze słupa.

    > Ohhh, a czym sie to rozni od kradziezy z hiermarketu?
    >
    > I dlaczego bogatym mialoby byc wolno krasc w imie kleptomanii, a biednym
    > juz nie?

    Bo Drzewiecki jest bogaty i u jego żony diagnozuje się kleptomanię i
    leczy na koszt podatnika w luksusowej klinice. A studentkę, która
    dźwignęła Snickersa puszkuje się przez noc, gdzie paru piesków jej zrobi
    dobrze, do syta i bez grzechu i terapia jest znacznie tańsza.

    --
    Tnx. Zgred.

  • 30. Data: 2013-03-18 20:13:35
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2013-03-18 19:00:06 +0100, zgred <z...@n...com> said:

    > Dopisuję się. W lżejszych przypadkach - amputacja np. kciuka. Trudniej
    > wtedy wyciągać portfel z kieszeni.

    ???
    To się robi innymi palcami...

    --