  • 11. Data: 2013-03-18 17:05:49
    Temat: Re: zlodzieje - hobbysci - prawo przyklasnie zlodziejom
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    W dniu 2013-03-18 16:48, Andrzej Lawa pisze:

    > Jak masz zdiagnozowaną kleptomanię to nie jest zbyt ważne czyś biedny
    > czy bogaty.

    Złośliwy mógłby powiedzieć, że biednego się wsadza do ciupy
    w nie diagnozuje kleptomanii.

    pzdr
    bartekltg

  • 12. Data: 2013-03-18 17:07:49
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@g...away.com>

    W dniu 2013-03-18 16:12, hiki sniezny paraliz mori pisze:

    > Po krsnoludzku to preferowalbym mozliwosc zastrzelenia zlodzieja na
    > smierc bez zadnych konsekwencji.

    Tak nie było nawet w czasach, kiedy złodziejom obcinano lewą rękę.

  • 13. Data: 2013-03-18 17:11:20
    Od: ALEX Alpha MR <k...@s...us>

    Dnia Mon, 18 Mar 2013 14:25:52 +0100, news napisał(a):

    > Nie wiem czy ma legalne, ale na pewno ich nikomu nie ukradł:)

    A tak tylko sobie skopiował? To faktycznie jest czysty jak łza.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą Cesarska Marynarka Japońska nie tylko zatopiła
    flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy

  • 14. Data: 2013-03-18 17:28:07
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Tak szczerze i po krasnoludzku: wolisz odzyskać stratę, czy żeby drobny
    > złodziejaszek, który i tak na przyłapanie nie liczy, trafił do więzienia
    > i kosztował podatnika dodatkowe pieniądze?

    No nie no. Tak po krasnoludzku to chlasta się mieczem złodzieja. W
    zależności od wartości po łapie albo po szyi. Jak krasnoludy mają dobry
    humor, to na miejscu zleją gościa batem po tyłku. Tak żeby gawiedź miała
    ubaw i przestrogę.

    --
    pozdrawiam
    Krzysztof

  • 15. Data: 2013-03-18 17:31:06
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 18.03.2013 16:48, Andrzej Lawa wrote:

    > I potem nagłówek: "faszysta zabił człowieka za bułkę dla głodnego dziecka".

    "milionerka zastrzelona przy próbie kradziezy markowych ciuchów".

    > Swoją drogą - jak od trupa odzyskasz odszkodowanie?

    Wystaczy mi swiadomosc, ze to byl jego ostatni raz.

    > Jak masz zdiagnozowaną kleptomanię to nie jest zbyt ważne czyś biedny
    > czy bogaty.

    Strasznie duzo kleptomanów sie ostatnio porobilo.

    panstwo chce im pozwolic kleptomanic za wieksze kwoty.

    zen.aspx

  • 16. Data: 2013-03-18 17:32:18
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 18.03.2013 16:56, ALEX Alpha MR wrote:

    > Oczywiście wszystkie programy

    tak

    > muzykę,

    tak

    > filmy

    tak

    > i inne wartości niematerialne

    zdefiniuj

    > masz full legalne?

    nie wiem jak rozumiec "full"

    zen.aspx

  • 17. Data: 2013-03-18 17:33:05
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 18.03.2013 17:11, ALEX Alpha MR wrote:

    > A tak tylko sobie skopiował? To faktycznie jest czysty jak łza.

    przypominam, ze muza i filmy moga byc legalnie pobrane skadkolwiek.

    zen.aspx

  • 18. Data: 2013-03-18 17:33:42
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 18.03.2013 17:07, Tomasz Wójtowicz wrote:

    > Tak nie było nawet w czasach, kiedy złodziejom obcinano lewą rękę.

    Moze byc obcinanie reki.

    Pojde na kompromis,

    zen.aspx

  • 19. Data: 2013-03-18 17:33:47
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "ALEX Alpha MR" napisał w wiadomości grup
    .net...
    > Oczywiście wszystkie programy, muzykę, filmy i inne wartości niematerialne
    > masz full legalne?

    Ale chodzi Ci ukradzione ze sklepu, czy p2p?

  • 20. Data: 2013-03-18 17:35:37
    Od: hiki sniezny paraliz mori <h...@a...pl>

    On 18.03.2013 16:53, ALEX Alpha MR wrote:

    > Gdyż albowiem?

    500/2 = 250 USD = ok. 750 zł

    a u nas bedzie do 1000 bezkarnie* (* - wykroczonko, a w usa pojechaly za
    kraty)

    > BTW Jesteś świadom faktu że ten limit ustalono w latach 90-tych i właściwie
    > należałoby go co roku waloryzować?

    LOL :)

    "Bo zlodziej tez czlowiek"? :)

    zen.aspx