  • 141. Data: 2007-10-10 08:38:08
    Temat: Re: zgubilem prawo jazdy!!! DLUGIE ale dla mnie starszne
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> popełnił(a):

    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > W tym wszystkim zadziwiające i godne przemyślenia są dwa aspekty:
    >
    > 1) Czemu policjant dzwonił na pomoc drogową z telefonu komórkowego -
    > normalnie załatwiało Dyżurny jednostki.

    Bo może to zrobić. Potem musi jednak wydać pisemną dyspozycję. § 4 ust. 3
    rozp. MSWiA w sprawie usuwania pojazdów.

    --
    Ford|Club|Polska - http://fordclubpolska.org
    "Opony ziomowe to [...]takie, które po założeniu łańcuchów zaczną

  • 142. Data: 2007-10-10 08:40:58
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Szerszen <s...@t...pl> popełnił(a):

    > Użytkownik "PabloGT" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

    > druga sprawa zorientuj sieczy pomoc drogowa ktora odcholowala twoj
    > samochod, ma podpisana z komenda jakas umowe, jesli nie todrugi punkt
    > dla ciebie

    Dla ścisłości. Nie z komendą tą umowę, tylko ze starostwem.

  • 143. Data: 2007-10-10 09:05:41
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Wed, 10 Oct 2007 10:40:58 +0200,
    robal <r...@B...op.pl> screamed:

    > Dla ścisłości. Nie z komendą tą umowę, tylko ze starostwem.

    Wtrącę się w zupełnie innym temacie: tę umowę, tą umową.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 11:04:18 user up 11490 days, 22:59, 1 user, load average: 0.30, 0.89, 0.95 ]

    I love children, especially when they cry, for then someone takes them away.

  • 144. Data: 2007-10-10 18:20:00
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "robal" <r...@B...op.pl> napisał w wiadomości

    > Bo może to zrobić. Potem musi jednak wydać pisemną dyspozycję. § 4 ust. 3
    > rozp. MSWiA w sprawie usuwania pojazdów.

    "Może", bo ma komórkę, czy "może", bo mu przepisy na to pozwalają. Po kilku
    aferach korupcyjnych przeważnie przełożeni nie pozwalają na taką samowolę,
    ale nie mogę wykluczyć, ze gdzieś ktoś zezwolił z jakiegoś powodu. To po
    prostu wymaga sprawdzenia bez nakręcania afery.

  • 145. Data: 2007-10-11 06:04:01
    Od: "robal" <r...@B...op.pl>

    Artur M. Piwko <p...@p...kielce.pl> popełnił(a):

    > In the darkest hour on Wed, 10 Oct 2007 10:40:58 +0200,
    > robal <r...@B...op.pl> screamed:

    > Wtrącę się w zupełnie innym temacie: tę umowę, tą umową.

    Słusznie. Podziękował :)