  • 1. Data: 2006-06-14 13:51:27
    Temat: zasiedzenie nieruchomosci
    Od: "Jan" <J...@n...ghj>

    witam
    czy jakies przepisy wylaczaja zasiedzenie pasa przydrogowego nalezacego do
    gminy ?

    moja posesja przylega do takiego pasa. ok 3-4 m dalej jest wiejska droga.
    dobrej wiary nie bedzie bo zwrocilem sie do gminy z informacja o mozliwosc
    wykupu - odp z mozliwosci nie ma.
    czy mozna zasiedziec w zlej wierze.
    na pasie prowadze przygomowy ogrodek, skalniak, thuje sciezka. dbam
    pielegnuje

    pozdrawiam
    JK

  • 2. Data: 2006-06-15 11:12:07
    Temat: Re: zasiedzenie nieruchomosci
    Od: franek <f...@w...pl>

    Jan napisał(a):
> [...]
    > wykupu - odp z mozliwosci nie ma.
    > czy mozna zasiedziec w zlej wierze.
    > na pasie prowadze przygomowy ogrodek, skalniak, thuje sciezka. dbam

    Zasiedzenie w dobrej czy złej wierze pas ok 4m. musisz być płatnikiem
    podatku rolnego . około 20 lat. Procedura zasiedzenia powinna być
    przeprowadzona na drodze sądowej.