  • Data: 2005-10-21 11:11:51
    Temat: wyrok nakazowy
    Od: "Darek" <daroo"no_spam"@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    Dostałem wyrok nakazowy czyn z art 43 ust1 oraz o czyn z art 145kw.
    ze rzuciłem niedopałek papierosa i ze spozywałem alkochol
    fakt jest taki ze podjechała policja na parking sadu i stalem przy nich 10
    min palilem papierosa w poblizu nie bylo kosza wiec nie chcac sie popazyc
    wyrzucilem go pod nogi bo szanowna policja nie pozwolila mi odejsc go
    wyrzucic przy sobie nie mialem piwa a dostalem dwa art co w takim przypadku
    moge zrobic ????