  • 1. Data: 2006-11-16 22:34:48
    Temat: wykaz zabronionych w PL srodkow psychoaktywnych
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Witam.

    Czesto sie slyszy, ze jakis srodek/substancja znajduje sie na liscie tych
    zabronionych w Polsce - to znaczy ze nosi miano narkotyku. Jednak nie podaje
    sie gdzie mozna sobie ta liste przejrzec, zeby dowiedziec sie konkretnie co
    jest dobre, a co be. Czy da sie znalezc w necie spis czegos takiego jak
    nielegalne/zabronione w Polsce srodki i substancje psychoaktywne? Szukalem i
    jakos nie znalazlem. Moze, ktos z Was zna jakies w miare wiarygodne miejsca,
    gdzie mozna poczytac o tym? Pod jakim haslem szukac tej listy i na jakiej
    podstawie okreslic jej wiarygodnosc - tzn. kto decyduje o wydaniu i wydaje
    te zakazy PL? Konkretnie chce zdobyc informacje jakie srodki i substancje
    (pełne, konkretne nazwy) w jakich ilościach w PL sa zabronione i traktowane
    jako narkotyki i dlaczego. Kiedy dany srodek stał sie zakazany, oraz co
    grozi za posiadanie/uzywanie/kontakt/handel konkretną substancją.

    Wydaje mi sie, ze do dobrej grupy sie zwracam - jezeli nie, to prosze o
    wlasciwe ukierunkowanie.

    pozdro

    --
    ARO

  • 2. Data: 2006-11-16 22:42:33
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 23:34:48 +0100, ARO napisał(a):

    > zabronionych w Polsce - to znaczy ze nosi miano narkotyku. Jednak nie podaje
    > sie gdzie mozna sobie ta liste przejrzec, zeby dowiedziec sie konkretnie co

    Przejrzyj Ustawe o przeciwdzialaniu narkomanii + zalaczniki

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-11-17 22:07:46
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Thu, 16 Nov 2006 23:34:48 +0100, ARO napisał(a):

    > Witam.
    > pozdro
    >
    > --
    > ARO
    Cytuję sygnaturkę nie bez powodu.
    Czy mówi Ci coś powiedzenie:
    "miody pitne, dzikie węże, kara musi być"?

    --
    pozdro
    poreba

  • 4. Data: 2006-11-18 12:37:27
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Użytkownik "poreba" <d...@p...com> napisał(a) :

    > Cytuję sygnaturkę nie bez powodu.
    > Czy mówi Ci coś powiedzenie:
    > "miody pitne, dzikie węże, kara musi być"?

    Nic mi to nie mowi. Czy moglbys wyjasnic co to ma wspolnego z tematem?

    pozdro

    --
    ARO

  • 5. Data: 2006-11-18 12:40:47
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał :

    > Przejrzyj Ustawe o przeciwdzialaniu narkomanii + zalaczniki

    A czy przypadkiem nie istnieje zestawienie tych srodkow, sporzadzone w
    postaci tabeli?

    pozdro

    --
    ARO

  • 6. Data: 2006-11-18 13:08:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 18 Nov 2006 13:40:47 +0100, ARO napisał(a):

    > A czy przypadkiem nie istnieje zestawienie tych srodkow, sporzadzone w
    > postaci tabeli?

    A czy nie możesz użyć google?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 7. Data: 2006-11-18 13:56:05
    Od: "ARO" <n...@d...mejla>

    Użytkownik "scream" <n...@p...pl> napisał :

    > A czy nie możesz użyć google?

    Uzywam gugla. To jest pierwsze co robie, kiedy szukam jakichs informacji w
    necie. Zapominam tylko niestety spowiadac sie z tego przed kazda grupa
    dyskusyjna czy tez forum, jezeli wysylam jakies zapytanie.

    Gugiel niestety nie daje informacji, ktorych szukam. Pojawiaja sie, owszem,
    strony dot. m.in. przeciwdzialania narkomanii i sa tam spisy, ktore niestety
    sa nie precyzyjne - opisuja głównie grupy narkotykow czy srodkow
    odurzajacych i/lub uzalezniajacych. Jezeli juz pojawi sie konkretna nazwa,
    czy tez symbol/oznaczenie danej substancji, to nie ma nic na temat tego, jak
    sie ma do tej substancji prawo w Polsce. Ja natomiast szukam konkretnego
    spisu konkretnych substancji, ktorych uzywanie lub posiadanie lub
    sprzedawanie jest zabronione przez polskie prawo. Chcialbym tez wiedziec, od
    kiedy dana substancja figuruje na tej liście.

    aha.. i jescze jedno: informuje, ze archiwum grupy tez przejzalem - zero
    rezultatow.

    pozdro

    --
    ARO

  • 8. Data: 2006-11-18 22:14:02
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Sat, 18 Nov 2006 14:56:05 +0100, ARO napisał(a):

    > Gugiel niestety nie daje informacji, ktorych szukam

    Gówno prawda :)

    http://www.abc.com.pl/serwis/du/1997/0468.htm

    Na dole strony.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2006-11-19 02:28:49
    Od: poreba <d...@p...com>

    Dnia Sat, 18 Nov 2006 13:37:27 +0100, ARO napisał(a):

    > Nic mi to nie mowi. Czy moglbys wyjasnic co to ma wspolnego z tematem?
    PRzyznaję, że z tematem - nic. Jednak było spore prawdopodobieństwo, że
    osoba podpisująca się tak jak Ty będzie znała to powiedzenie i jego
    pochodzenie, no i że będzie niegdyś znanym mi Wojciechem.

    pozdrawiam

    --
    pozdro
    poreba