    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Krystek <k...@u...pl>
    Subject: wycofanie się z zawartej ustnej umowy
    Date: Sun, 28 Mar 2021 09:56:18 +0200

    Czy wycofanie się z zawartej ustnej umowy dot. kupna mieszkania może
    wiązać się z jakimiś konsekwencjami? Jeśli tak, to jakimi?

    Umowa została zawarta pod wpływ emocji. Było to oświadczenie woli
    nabycia nieruchomości. Nie wiem czy to jest umowa od strony prawnej, ale
    nie lubię sobie robić z gęby cholewy i jest mi zwyczajnie głupio, że
    palnąłem coś co było -- teraz tak to oceniam -- nie do końca
    przemyślane. Decyzja uruchomiła pewien początkowy ciąg zdarzeń z którymi
    wiążą się koszty. Niewielkie na tym etapie, ale jednak.

    Czy wystarczy zwykłe "przepraszam", wyjaśnienie sprawy, pokrycie kosztów
    i kwaśny smak w ustach, że "nie powinienem był ulegać emocjom"?czy też
    mogą być jakieś konsekwencje prawne na tak wczesnym etapie?

    Krystek