  • 1. Data: 2006-08-03 18:22:51
    Temat: wiadomości z portalu na własnej www...
    Od: "@dams" <a...@S...onet.pl>

    Mam pytanie, czy wiadomości z ogólnodostępnych portali można umieszczać w
    swoim serwisie?
    Przykładowo serwis zajmujący się problematyką XYZ umieszcza news (z onetu,
    wp.pl, interii) dosłownie cytując informację z portalu o XYZ podając źródło
    z linkiem do strony portalu. Czy tak można ??
    Jak powinna wyglądać taka informacja (cz sama stopka: źródło i link
    wystarczą?)

    Bardzo prosze pomóżcie - google nic mi nie "mówi"

    pozdrawiam
    @dams

    --
    www.kredyt.org.pl

  • 2. Data: 2006-08-03 19:28:27
    Temat: Re: wiadomości z portalu na własnej www...
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Thu, 3 Aug 2006 20:22:51 +0200, @dams napisał(a):

    > Mam pytanie, czy wiadomości z ogólnodostępnych portali można umieszczać w
    > swoim serwisie?

    W całości - nie. Cytować można, ale w jakim wymiarze to musisz doczytać w
    Prawie Autorskim.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl