  • 1. Data: 2006-08-03 17:07:25
    Temat: rozwód
    Od: "Anna" <a...@o...pl>

    Wiitajcie, chciałabym dowiedzieć się od kogoś mam nadzieje lepiej
    poinformowanego jak długo trwa czekanie na termin rozprawy
    rozwodowej. Pozew został podobno złozony juz około 3 miesięcy
    wcześniej i do tej pory nie jest znany termin rozprawy. Ma to byc
    rozwód bez orzekania o winie, nie ma dzieci. Drugie moje pytanie, czy
    jedna ze stron może dowiedziec sie telefonicznie o terminie rozprawy ,
    czy konieczna jest osobista wizyta w sekretariacie sądu? Za odpowiedź
    z góry dziekuję.

  • 2. Data: 2006-08-05 17:55:28
    Temat: Re: rozwód
    Od: stern <s...@0...pl>

    Anna napisał(a):
    > Wiitajcie, chciałabym dowiedzieć się od kogoś mam nadzieje lepiej
    > poinformowanego jak długo trwa czekanie na termin rozprawy
    > rozwodowej.

    to zależy

    > Drugie moje pytanie, czy
    > jedna ze stron może dowiedziec sie telefonicznie o terminie rozprawy ,

    tak

    > czy konieczna jest osobista wizyta w sekretariacie sądu?

    nie

    --
    http://bdp.e-wro.com GG: 4494911