  • 1. Data: 2008-10-05 02:22:10
    Temat: wartosc pojazdu
    Od: "MiK^" <m...@t...pl>

    Witam,

    mam pytanie w zwiazku z wycena pojazdu. Wiem ze takowa wycene jest w
    stanie zrobic US na podstawie 'ksiazeczki' - jak ta ksiazeczka sie
    nazywa i jak czesto jest aktualizowana? ;)

    pzd -MiK

  • 2. Data: 2008-10-05 03:56:55
    Temat: Re: wartosc pojazdu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MiK^ wrote:
> [...]
    > stanie zrobic US na podstawie 'ksiazeczki' - jak ta ksiazeczka sie
    > nazywa i jak czesto jest aktualizowana? ;)

    eurotax

  • 3. Data: 2008-10-06 09:52:40
    Od: "k r z y s i e k" <d...@w...pl>

    Uzytkownik "MiK^" <m...@t...pl> napisal w wiadomosci
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > stanie zrobic US na podstawie 'ksiazeczki' - jak ta ksiazeczka sie
    > nazywa i jak czesto jest aktualizowana? ;)

    Teoretycznie US dostaje aktualizacje eurotaxu co miesiac.
    Niestety ceny tam zawarte czesto odbiegaja od faktycznych umownych,
    zwlaszcza aut amerykanskich, zadkich modeli lub motocykli.
    Ja kupilem chryslera i musialem zaplacic 2% (PIT PCC-3), od sumy dwa razy
    wiekszej
    niz na niego faktycznie wydalem, podobnie z harleyem.
    Jesli pojazd jest uszkodzony to musisz okazac koszta jakie ponisoles na jego
    naprawe,
    lub wycene niezaleznego rzeczoznawcy która wskazuje na jego faktyczna
    wartosc,
    jesli chcesz zaplacic nizszy podatek. Jesli nie jest uszkodzony, pozostaje
    ci poczarowac troche pania lub pana podczas gdy zerka do ksiazeczki, wtedy
    moze odrobine pójdzie na reke.