  • 11. Data: 2003-03-11 12:12:14
    Temat: Re: uslugi w TPsa.. jak to jest ?
    Od: "Alek" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Alek" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:b4kjk1$a8m$1@news.onet.pl...
    > Od 1 kwietnia 2003 ma to wyglądać tak: (z Regulamiu świadczenia
    > telekomunikacyjnych usług powszechnych przez TP S.A.)
    >
    > Dział II, paragraf 4, punkt 4)
    > usługi transmisji danych w paśmie fonicznym za pomocą modemów,
    > ----

    Jak mnie pamięć nie myli, to to jest 9600 na modemie :(

    pozdrawiam
    Alek

  • 12. Data: 2003-03-11 23:00:03
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 11 Mar 2003, Alek wrote:
    [...]
    >+ Tylko mi nie mówcie, że z rachunkiem od tpsy nie dostaliście nowego
    >+ regulaminu ;P

    Trzeba przyznać że pakują do koperty taką ilość makulatury,
    że regulamin razem z załącznikami mógłby przy tym przemknąć
    niezauważony :>

    pzdr, Gotfryd

  • 13. Data: 2003-03-12 16:23:41
    Od: "Telesfor Baudot" <T...@p...tb.onet.tb.pl>

    Użytkownik "Jureq" <j...@X...ze.spamemX.op.pl> napisał w wiadomości

    > Jestem ciekaw podstawy prawnej do zaliczenia dostępu do internetu do
    > usług powszechnych. Gdyby to była prawda byłbym zachwycony.

    Nikt tutaj nie mówił o dostępie do Internetu tylko o transmisji danych w
    paśmie fonicznym Poniżej cyctet z PT. Jak widac modem podpada pod usługę
    powszechną ale już xDSL (i rózne Neostrady, SDI) już nie.

    USTAWA
    z dnia 21 lipca 2000 r.
    Prawo telekomunikacyjne
    Art. 49.
    1. Usługi telefoniczne, z wyłączeniem usług dostępu do sieci, usługi faksowe
    oraz usługi transmisji danych w paśmie fonicznym za pomocą modemów
    świadczone przez operatorów publicznych w stacjonarnych publicznych sieciach
    telefonicznych, wraz ze świadczeniami dodatkowymi, polegającymi na:
    1) udzielaniu informacji o numerach abonentów, zwanym dalej "usługą biura
    numerów",
    2) udogodnieniach dla osób niepełnosprawnych,
    3) dostarczaniu, na pisemne żądanie abonenta, szczegółowego wykazu
    wykonanych mu usług telekomunikacyjnych,
    - zwane dalej "usługami powszechnymi", powinny być dostępne każdemu
    użytkownikowi z zachowaniem wymaganej jakości i po przystępnej cenie, na
    obszarze całego kraju.

    Telesfor Baudot (T...@p...tb.onet.tb.pl)
    http://tele2001.republika.pl