  • 1. Data: 2008-08-27 16:15:42
    Temat: ubezpieczone mieszkanie
    Od: "...:::easyrider:::..." <i...@o...pl>

    mam pytanko - mam ubezpieczone mieszkanie, ktore w nastepstwie
    dzialan ekipy adm pietro wyzej zostalo zalane. ubezpieczyciel, zeby
    rozpoczac procedure domaga sie ode mnie protokolu od administratora
    budynku. adminsitrator budynku odmawia, bo twierdzi ze ta sama ekipa
    mi wyremontuje to co zniszczyla. Ja przypuszczam, ze nawet jesli
    wyremontuja to bedzie to na takiej zasadzie, ze odmaluja czesc sufitu
    i zalana czesc scian ale nie na calej powierzchni, co nie do konca mi
    sie podoba zeby miec laty na suficie ... no wiec pytanie co z tym
    zrobic. czy jesli zgodze sie na naprawe ekipy adm to trace prawo
    do ubezpieczenia ? akurat nie dostalem OWU, zeby to ustalic ale
    nie wiem czy taka kazuistyka tez tam jest uwzgledniona ...

  • 2. Data: 2008-08-27 16:19:39
    Temat: Re: ubezpieczone mieszkanie
    Od: "...:::easyrider:::..." <i...@o...pl>

    Użytkownik "...:::easyrider:::..." <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do ubezpieczenia ? akurat nie dostalem OWU, zeby to ustalic ale
    > nie wiem czy taka kazuistyka tez tam jest uwzgledniona ...

    sorry .. .jeszcze jedna wazna rzecz - mieszkanie jest komunalne wiec
    formalnie do mnie nie nalezy - czy w takim przypadku adm moze sam
    decydowac, kto usuwa szkody i w jaki sposob ?

  • 3. Data: 2008-08-27 18:40:57
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ...:::easyrider:::... pisze:

    > no wiec pytanie co z tym zrobic. czy jesli zgodze sie na naprawe ekipy adm to trace
    prawo
    > do ubezpieczenia ?

    Jeśli sprawca naprawi szkodę to odszkodowania nie dostaniesz, bo nie
    będzie szkody.

    --
    @2008 Johnson
    Imperare sibi maximum est imperium