  • 11. Data: 2010-10-10 20:28:11
    Temat: Re: "tlumaczenie sie" policjantowi
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i8t7io$gao$1@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Nie zgodzę się. Po pierwsze nei kazdy przed kamerą zachowuje sie
    > swobodnie, a policjant to nie aktor, więc nie ma co tego od niego
    > wymagać.
    Skoro nie umie zachować się przed kamerą, a jednak się pokazuje to jest
    kretynem.
    Jak nie potrafisz nie pchaj się na afisz - przecież to proste.

    > Po drugie ta dobrowolność jest nie do końca jest dobrowolna.
    Co masz na myśli?

    --
    Jotte

  • 12. Data: 2010-10-10 21:11:45
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    On 10/10/2010 3:28 PM, Jotte wrote:
    > Co masz na myśli?

    sierżant Kowalski. wy dzisiaj pojedziecie na patrol z TV.

  • 13. Data: 2010-10-10 21:14:34
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > kretynem.
    > Jak nie potrafisz nie pchaj się na afisz - przecież to proste.

    Ale nie dla przełożonych.

    > Co masz na myśli?

    Sądzisz, że te załogi jakoś specjalnie pchają się do udziału w tej szopce?

  • 14. Data: 2010-10-10 21:18:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i8taeb$pbd$2@inews.gazeta.pl Robert Tomasik
    <r...@g...pl> pisze:

    > Ale nie dla przełożonych.
    Co z tego?
    Nie umie tchórz odmówić?
    Przecież nie musi się zgadzać.
    Zatem pewnie jednak kretyn...

    > Sądzisz, że te załogi jakoś specjalnie pchają się do udziału w tej
    > szopce?
    Pytałem, co masz na myśli.

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2010-10-10 21:33:10
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 10 Paź, 19:12, "prg" <b...@b...pl> wrote:
    > Witam!
    >
    > W programach o pracy policji przy zatrzymaniu za przekroczenie dozwolonej
    > prędkości prawie zawsze pada pytanie w stylu "a gdzie, panie kierowco, się tak
    > śpieszymy" i pada odpowiedź w stylu "żona rodzi, do pracy się spóźnię".
    >
    > Czy ten dialog jest z przyzwyczajenia, czy może ma to jakieś uzasadnienie? Np.
    > kierowca powie, że miał ochotę sobie szybciej pojeździć a pan policjant
    > skorzysta z nieznanych mi przepisów i np. zabierze PJ?
    >
    > Pozdrw
    > prg

    jak sie powie "do mamusi sie spiesze, rok temu zmarla" to pozyczaja
    sluzbowa bron i odprowadzaja samochod pod dom.

  • 16. Data: 2010-10-10 22:12:30
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 19:17:34 +0200, qwerty napisał(a):

    > Najlepiej odpowiadać: "co cię to interesuje".

    I dostać górną wartość widełek zamiast dolnej. Sprytne.

    --
    marcin

  • 17. Data: 2010-10-11 04:11:19
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "zly" napisał w wiadomości grup

    Dnia Sun, 10 Oct 2010 19:17:34 +0200, qwerty napisał(a):

    > Najlepiej odpowiadać: "co cię to interesuje".

    I dostać górną wartość widełek zamiast dolnej. Sprytne.

    Od kiedy powiedzenie gdzie się człowiek śpieszy obniża wysokość mandatu?

  • 18. Data: 2010-10-11 04:13:21
    Od: spp <s...@o...pl>

    W dniu 2010-10-10 22:28, Jotte pisze:

    > Jak nie potrafisz nie pchaj się na afisz - przecież to proste.

    Hmm, stosując się do tej zasady dawno powinieneś przestać tu pisać.

    --
    spp

  • 19. Data: 2010-10-11 05:20:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    >W wiadomości news:i8taeb$pbd$2@inews.gazeta.pl Robert Tomasik

    > Co z tego?
    > Nie umie tchórz odmówić?
    > Przecież nie musi się zgadzać.

    Rozka, to nie gazeta z którą można sie zgadzać, albo nie.

    Że wykonujący polecenia tylko.

  • 20. Data: 2010-10-11 05:28:18
    Od: "Kerry" <k...@k...com>

    qwerty napisał(a):

    > Od kiedy powiedzenie gdzie się człowiek śpieszy obniża wysokość mandatu?

    [...]
    Pies staje się niebezpieczny, gdy jego dominacja jest zagrożona.

    --
    Pozdrawiam,
    Kerry