  • 1. Data: 2007-11-01 20:34:51
    Temat: tablice rejestracyjne holenderskie
    Od: <s...@a...pl>

    Ten post poszedł też na pl.misc.samochody, ale pozostał bez odpowiedzi. Moze
    ktoś z Was odpowie:

    Samochód osobowy został kupiony w polskim komisie. Jest na holenderskich
    numerach wywozowych. Ma opłacone tamtejsze OC do 09-11, z komisu poza
    fakturą mam pozostałe dokumenty (ekologię, tłumaczenia, dowód rej.,
    wyrejestrowanie z Holandii itd.). Numery rejestracyjne są napisane
    flamastrem na plastykowej formatce i zamontowane na właściwych miejscach.
    Szukałem na internecie, czy to normalna praktyka, że wypisuje sie ję
    ręcznie. I w sumie znalazłem mniej wiecej, że tak się robi w Holandii. Ale
    nigdzie nie było napisane wprost, że po PL można na nich bez problemów
    jeździć.

    Pytanie - chodzi o naszą Policję: czy mogę bez obaw jeździć po Polsce z tymi
    dokumentami (OC na sprowadzającego - właściciel akomisu) i tymi odręcznie
    napisanymi tablicami? Sprzedawca twierdzi że tak, bo są to normalne tablice,
    zgodne z przepisami holenderskimi. Czy tak
    jest?

    pozdrawiam