  • 21. Data: 2011-06-17 12:22:44
    Temat: Re: spadek - jak wszystko zalatwic
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-06-17 14:17:38 +0200, Kamil <a...@a...com> said:

    > Czy aby na pewno chciałeś użyć wyrażenia "koneksje"?
    > Wiesz co to znaczy? :)

    książk. znajomości lub powiązania rodzinne z jakimiś osobami, zwłaszcza
    osobami wpływowymi, zajmującymi wysokie stanowiska: Mówiono o nim, że
    ma koneksje w ministerstwie sprawiedliwości. Wykorzystywał swoje
    koneksje w prokuraturze. ?łac. connexio 'powiązanie, połączenie'

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-06-17 12:38:54
    Od: Kamil <a...@a...com>

    Dnia Fri, 17 Jun 2011 14:22:44 +0200, Bydlę napisał(a):

> [...]
    > osobami wpływowymi, zajmującymi wysokie stanowiska: Mówiono o nim, że
    > ma koneksje w ministerstwie sprawiedliwości. Wykorzystywał swoje

    No właśnie.
    Po co mu koneksje w tej sprawie? :)))
    No chyba że.... ;))))

  • 23. Data: 2011-06-17 13:54:33
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 17 Jun 2011, Kamil wrote:

    > Ale inne osoby z nim zamieszkujące - i owszem, chyba są lokatorami....
    > A może się mylę?

    Być może się nie mylisz.
    Mam jednak pytanie: kto takim lokatorom powinien zapewnić lokum?
    Najemcami nie są, więc umowa się nie "przenosi".

    pzdr, Gotfryd