  • 1. Data: 2002-08-15 20:04:43
    Temat: rozwod
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com>

    Witam,
    szukam (na szczęście nie dla siebie :) materiałów na temat rozwodów.
    Czy możecie coś polecić ? Najbardziej mi zależy na 'praktycznych' poradach,
    szczególnie w formie elektronicznej.

    Może są na grupie jakieś osoby z podobnym problemem zainteresowane
    kontaktem na priv ? zapraszam

    Rafał 'Raf256' Maj
    http://www.raf256.com

  • 2. Data: 2002-08-16 10:12:18
    Temat: Re: rozwod
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Rafal 'Raf256' Maj"

> [...]
    > szukam (na szczęście nie dla siebie :) materiałów na temat rozwodów.
    > Czy możecie coś polecić ? Najbardziej mi zależy na 'praktycznych'

    Praktycznie, to najlepiej sie nie rozwodzic...
    chyba, ze nie ma innego wyjscia (slowo rozwiedzionego)

    Boguslaw