  • 1. Data: 2006-02-02 15:50:04
    Temat: reklamacja usług stomatologicznych - pomocy
    Od: "Dorota D." <d...@g...com>

    Czy istnieje w prawie konsumenta, pacjenta itp jakiś przepis dot. składania
    reklamacji odpłatnych usług stomatologicznych?

    Tydzień temu byłam u lekarza z pękniętym zębem, myślałam że trzeba go będzie
    wyrwać, jednak zapewnił mnie on, że zęba z powodzeniem da się uratować i
    odbudować materiałem światłoutwardzalnym. Oczywiście odpłatnie. Chcąc
    zachować ząb zgodziłam się i zapłaciłam 1/6 swojej miesięcznej wypłaty za
    wypełnienie zęba i jego odbudowę. Dziś - po tygodniu - wszystko to z zęba
    wyleciało, a gabinet umywa ręce. Zapytano mnie z dzikim uśmieszkiem "Kto
    dawał pani gwarancję na to wypełnienie?".

    Wiem, że to usługa, jak każda inna, że należy mi się coś choćby z tytułu
    rękojmi, tylko proszę o podanie konkretnych paragrafów, z którymi mogę się
    do gnojków udać i zażądać zwrotu kosztów, albo przy najmniej wykonania tej
    usługi tak jak należy!

    Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
    D.

  • 2. Data: 2006-02-03 10:18:01
    Temat: Re: reklamacja usług stomatologicznych - pomocy
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "Dorota D." <d...@g...com> napisał w wiadomości
    > Czy istnieje w prawie konsumenta, pacjenta itp jakiś przepis dot.
    > składania reklamacji odpłatnych usług stomatologicznych?

    dokladnie masz takie samo prawo reklamowac uslugi jak inne towary

> [...]
    > to z zęba wyleciało, a gabinet umywa ręce. Zapytano mnie z dzikim
    > uśmieszkiem "Kto dawał pani gwarancję na to wypełnienie?".

    Rachunki na to jakies masz?

> [...]
    > do gnojków udać i zażądać zwrotu kosztów, albo przy najmniej wykonania tej

    IMO moze udaj sie do PIH albo do rzecznika praw konsumentow - powinni pomoc.

    Stomatolog odpowiada za wszystko dokladnie tak samo jak sprzedawca w sklepie

    Jacek

  • 3. Data: 2006-02-03 19:34:11
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Jeszcze a`propos stomatologow: wchodze do prywatnej przychodni i pytam
    ile bedzie kosztowac leczenie zeba. pani mi mowi, ze leczenie jakies 50,
    moze 60, plomba 50 do 60. godze sie, leczymy, wychodze i pytam ile sie
    nalezy, na co slysze 200 (pani sie tlumaczyla, ze bardzo duze
    wypelnienie, duzo roboty bylo i w ogole). pytanie: czy w takich
    placowkach nie powinien wisiec cennik, bo mam wrazenie ze ktos mnie
    naciagnal.

  • 4. Data: 2006-02-03 20:51:49
    Od: l...@w...pl (Łukasz Kuźma)

> [...]
    > wypelnienie, duzo roboty bylo i w ogole). pytanie: czy w takich
    > placowkach nie powinien wisiec cennik, bo mam wrazenie ze ktos mnie
    to nie jest wrazenie... naciagnal...

    Łukasz Kuźma

    ---------------------
    ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy.

    Wielki Międzynardowy Finał Lotos Cup - zawodów w skokach narciarskich
    dla młodzieży - zapraszamy do Zakopanego!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.p
    l%2Fas%2Fnmi.html&sid=649

  • 5. Data: 2006-02-03 22:45:46
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 03.02.2006 Łukasz Kuźma <l...@w...pl> napisał/a:
    > to nie jest wrazenie... naciagnal...

    Hmm. Skąd Ty właściwie znasz tak dobrze jego zęby?

    --
    Macin

  • 6. Data: 2006-02-04 09:03:08
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Łukasz Kuźma napisał:

    > to nie jest wrazenie... naciagnal...

    no dobra, ale czy tam powinien wisiec cennik i czy ewentualnie poge sie
    gdzies poskarzyc?