  • 1. Data: 2004-04-06 20:24:02
    Temat: punkty karne -czy Policja za późno wnioskuje o egz. kontrolny?
    Od: "Kuba Gadomski" <p...@w...pl>

    Cześć. Nazbierałem 25 punktów (w mniej niz rok). Ale od ostatniego
    punktowanego wykroczenia do wysłania przez Policję wniosku do mojej
    Dzielnicy o skierowanie mnie na egzamin kontrolny MINEŁO 14 MIESIĘCY !
    Kto wie jaki czas ma Komendant Wojewódzki Policji na wysłanie takiego
    wniosku ? Może zrobił to za późno ? Kuba

  • 2. Data: 2004-04-07 06:00:38
    Od: "adre" <s...@p...gazeta.pl>

    NO to jak nazbierałes to chyba nie umiesz jeżdzić tak jak trzeba w
    cywilizowanym kraju, skoro ni e umieszto moze warto sie douczyć. Chociaz
    musze pogratulowac, że nie dałes policjantom w łapę.
    A jesli chodzi o termin to niestety ni e wiem.

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2004-04-07 08:00:27
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "adre" <s...@p...gazeta.pl> napisał:

    >A jesli chodzi o termin to niestety ni e wiem.
    1. Nie wiesz, nie pisz
    2. odpisuje się pod listem, a nie nad (netykieta)

    Czas ten nie jest prawnie ograniczony i dlatego
    nie ma możliwości "za późno"
    Więcej czytaj tu: http://artgola.webpark.pl/punkty.htm

    Artur Golański

  • 4. Data: 2004-04-07 20:05:30
    Od: "Grzegorz S." <f...@i...pl>

    Użytkownik "adre" <s...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > musze pogratulowac, że nie dałes policjantom w łapę.
    > A jesli chodzi o termin to niestety ni e wiem.

    Jak ja lubie czytac takie glupie odpowiedzi.
    Punktuy mozna zebrac za rozne przwinienia
    Co nie koniecznie musi oznaczac ze ktos nie umie jezdzic
    Wiec moze przed napisaniem czegos takiego warto sie chwilke zastanowic?
    Szczegolnie ze na zadane pytanie nie ma sie nic do powiedzenia.
    Pozdrawiam
    Grzegorz S.

  • 5. Data: 2004-04-07 20:32:03
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "Grzegorz S." <f...@i...pl> napisał:

    >Szczegolnie ze na zadane pytanie nie ma sie nic do powiedzenia.
    Swięte słowa :-) Tylko to już nieleczalna choroba i panująca zaraza.