  • 1. Data: 2006-07-28 11:55:29
    Temat: przeszukanie mieszkania
    Od: "marcin fenix" <m...@i...pl>

    witam wszystkich, archiwum juz przejrzalem, jest tam sporo na ten temat
    ale akurat jednej rzeczy sie nie dopatrzylem. sytuacja jest taka: ktos
    oskarzyl mnie przykladowo o kradziez treblinki do kombajnu, przyjezdza
    policja, robia przeszukanie, szukanego zlomu nie ma ale
    stwierdzaja-jest komputer! pewnie ma windowsa lewego! i zabieraja. moga
    tak sobie?

  • 2. Data: 2006-07-28 12:06:04
    Temat: Re: przeszukanie mieszkania
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 28 Jul 2006 04:55:29 -0700, marcin fenix napisał(a):

    > stwierdzaja-jest komputer! pewnie ma windowsa lewego! i zabieraja. moga
    > tak sobie?

    Inny przyklad. Ktos oskarżył Cie o kradzież treblinki do kombajnu,
    przyjeżdża policja, robia przeszukanie, szukanego zlomu nie ma ale jest 10
    torebek z białym proszkiem! Pewnie narkotyki! i zabierają. Mogą tak sobie?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-07-28 12:21:56
    Od: "marcin fenix" <m...@i...pl>

    zabieraja rowniez dywan, tv, meble, klepki z podlogi, wanne....-bo moze
    kradzione...hehehe czyli co, bez podstaw tak zabrac mozna?

  • 4. Data: 2006-07-28 12:22:23
    Od: "Daniel Chlodzinski" <d...@s...precz>

    "scream" <n...@p...pl> wrote in message

    > Inny przyklad. Ktos oskarżył Cie o kradzież treblinki do kombajnu,
    > przyjeżdża policja, robia przeszukanie, szukanego zlomu nie ma ale jest 10
    > torebek z białym proszkiem! Pewnie narkotyki! i zabierają. Mogą tak sobie?

    Nie bardzo rozumiem ten przyklad. Skoro zabieraja komputer bo ma pewnie
    windowsa lewego to moze od
    razu zabiora samochod (pewnie kradziony) oraz sprzet RTV i AGD pewnie tez
    kradzione.

    Daniel

  • 5. Data: 2006-07-28 12:28:55
    Od: "marcin fenix" <m...@i...pl>

    generalnie chodzi mi o to czy jesli przeszukanie bylo w zupelnie innej
    sprawie to mozna zabrac kompa?bo chca sprawdzic co na nim jest- niby
    jak? a ja tam mam listy, prywatne rzeczy, dlaczego ktos ma mi tam
    grzebac i czytac? komputer to nie samochod, mozna go uzywac na wiele
    roznych sposobow. mozna kupic lodowke z wbudowanym kompem i podlaczyc
    ja do netu, i co tez zabiora? wkur.. mnie to troche, nawet jesli
    przyszli by i szukali softu bez licencji to co to za zabieranie calego
    kompa? przeciez to na dysku jest.

  • 6. Data: 2006-07-28 12:45:25
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    scream napisał(a):
    > przyjeżdża policja, robia przeszukanie, szukanego zlomu nie ma ale jest 10
    > torebek z białym proszkiem! Pewnie narkotyki! i zabierają. [...]
    I cały zapas cukru pudru poszedł się ciąć... :-(

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 7. Data: 2006-07-28 13:09:23
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 28 Jul 2006 14:22:23 +0200, Daniel Chlodzinski napisał(a):

    > Nie bardzo rozumiem ten przyklad.

    Przykro mi.

    > Skoro zabieraja komputer bo ma pewnie
    > windowsa lewego to moze od razu zabiora samochod (pewnie kradziony)
    > oraz sprzet RTV i AGD pewnie tez kradzione.

    Chyba nie myślisz, że policja mówi "oj chyba kradzione, zabieramy do
    wyjaśnienia" i zabierają. Jeśli nie masz dokumentów np. na system
    operacyjny to napewno zabiorą komputer i sprawdzą pod kątem legalności.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-07-28 13:31:22
    Od: "marcin fenix" <m...@i...pl>

    no tak ale komp jest wylaczony, nikt nie bedzie go wlaczal, mam haslo,
    nie mozna odpalic zadnego systemu bez jego podania-to dlaczego
    zabieraja??? poza tym duuuzo ludzi jeszce nie wie na jakich zasadach
    mozna uzywac np: linuxa. wiec trzeba zabrac i powk.... ludzi. a hwdp!
    eeee szkoda gadac o tym

  • 9. Data: 2006-07-28 14:37:03
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]"@poczta.wp.pl>

    marcin fenix napisał(a):
> [...]
    > zabieraja??? poza tym duuuzo ludzi jeszce nie wie na jakich zasadach
    > mozna uzywac np: linuxa. wiec trzeba zabrac i powk.... ludzi. a hwdp!

    Myślisz, że hasło to taki problem?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 10. Data: 2006-07-28 16:07:13
    Od: "Zbyszek ZiPi" <zipast(Wytnij)@gazeta.pl>

    wiec trzeba zabrac i powk.... ludzi. a hwdp!
    > eeee szkoda gadac o tym
    To Ci zabrali ten komputer czy nie ? Czy tylko książki piszesz ? Nie musisz
    juz się chwalić, ze potrafisz bez powodu kogoś obrażać. Najlepiej jak
    zobaczysz policjanta to od razu daj mu w twarz.
    ZiPi