  • 1. Data: 2005-04-22 17:02:31
    Temat: problem ..
    Od: "news" <n...@g...pl>

    jakis czas temu sprzedalem pare telefonow, na internecie na uzyczonym
    koncie, tj grzecznosciowo, zostalem zrewidowany ja i moje mieszkanie pare
    dni temu gdyz podobno telefon jakis pochodzil z przestepstwa,zostalem
    oskarzony o paserstwo, mam naturalnie umowe kupna sprzedazy ktora
    przedstawilem, jak sie moga miec sprawy dalej? ..

    ps
    mialem w domu swoj komputer oraz dwa przyjaciol ktorym je naprawialem,
    zabrano mi je... poszedlem na 2 dzien z fakturami i podobno oddadza mi je za
    4 miesiace paranoja, jak je odzyskac?>=przeciez to sprzet znajomych nie
    moj!!

    przy sobie mialem telefon swoj normalny i zabrano mi go niby w celach
    przyszlej kary nalozonej ale to paranoja jakas gdyz ja mam umowe kupna
    sprzedazy!

  • 2. Data: 2005-04-22 17:35:25
    Temat: Re: problem ..
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    news wrote:
> [...]
    >
    > przy sobie mialem telefon swoj normalny i zabrano mi go niby w celach
    > przyszlej kary nalozonej ale to paranoja jakas gdyz ja mam umowe kupna

    he he to dopiero początek
    następny będzie US na karku, za prowadzenie działalności bez zgłoszenia.

  • 3. Data: 2005-04-23 20:44:17
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > za 4 miesiace paranoja, jak je odzyskac?>=przeciez to sprzet znajomych nie

    a z ajkiej racji Ci je zabrano? Twoj tez? Jak to uzasadnili?

    P.

    --
    http://www.love-office.com/forum/
    ... miłość, seks, kłopoty małżeńskie, pamiętnik ...