  • 1. Data: 2004-09-05 07:19:12
    Temat: prawnik z urzędu
    Od: "Monika" <g...@w...pl>

    Witam
    zostałam zwolniona z pracy a jestem w ciąży,niedawno odbyła się pierwsza
    rozprawa na której pracodawca stawił się z prawnikiem, jakie mam szanse na
    prawnika z urzedu i jak mam to załatwić?

  • 2. Data: 2004-09-05 11:40:57
    Temat: Re: prawnik z urzędu
    Od: SebOLO <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 5 Sep 2004 09:19:12 +0200, Monika <g...@w...pl> napisał:

    > Witam
    > zosta?am zwolniona z pracy a jestem w ci??y,niedawno odby?a si? pierwsza
    > rozprawa na której pracodawca stawi? si? z prawnikiem, jakie mam szanse
    > na
    > prawnika z urzedu i jak mam to za?atwi??

    Skonfiguruj sobie czytnik a potem zadawaj pytania na grupach
    http://klub.chip.pl/wincat2/news/oekonf.htm

    http://www.pnj.pl/Netykieta.htm

    --
    ..::SebOLO::.. tu był... _____
    "Wiedziec, ze sie wie, co sie wie i wiedziec, \o o/

  • 3. Data: 2004-09-05 21:44:20
    Od: "piszczyk_dino" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Monika" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > prawnika z urzedu i jak mam to załatwić?
    >
    > Składasz wniosek i uzasadniasz, iż nie możesz ponieść kosztów zastępstwa
    procesowego sytuacją materialną. Wskaż że spowodowałoby to uszczerbek dla
    twej egzystencji. Dołącz zaświadczenia o zarobkach lub zaświadczenie z
    urzędu pracy o bezrobociu. Możesz dołączyć zaświadczenie o ciąży - w sądach
    skończyła się już kasa przewidziana na ten rok na adwokatów z urzędu. A i
    dołącz oświadczenie o stanie majątkowym. Weż go z sądu /mają w każdym
    wydziale cywilnym/ i także dołącz. Zrób to bo będą Cię wzywać do
    uzupełnienia wniosku o to oświadczenie. A i nie licz, że taki pełnomocnik Ci
    pomoże. Polecam samemu poczytać to zawsze jest dużo skuteczniejsze od
    adwokata, bo ci potrafią jedynie ciągnąć kasę.