    From: Adrian <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: pracodawca zmusza do wyjazdu za granicę
    Date: Tue, 25 Nov 2008 16:59:09 +0000 (UTC)

    Witam,

    Pracodawca chce mnie wysłać w podroz
    sluzbowa za granicę, w celu szkolenia innych pracowników. Czy może mnie
    do tego zmusić ?

    Obecnie jestem na wypowiedzeniu z winy pracodawcy i mam dodatkowo
    zaległy urlop, praktycznie nie muszę chodzic już do pracy (wówczas
    wykorzystam cały dostępny urlop).

    Nie chce wyjeżdżać oczywiście. Czy muszę zatem lecieć za granicę jak
    chce mój pracodawca czy nie jest to zgodne z prawem ? Jest opcja nie
    wzięcia zaległego urlopu, wówczas dostanę pieniądze - to mi najbardziej
    odpowiada :)

    Pozdrawiam :)
    Adrian