  • 1. Data: 2003-08-07 18:58:44
    Temat: poszukuje cos na ten temat
    Od: "Rafi" <r...@o...pl>

    Witam

    Moze troche NTG ale chyba tylko Wy mozecie mi pomoc. Musze napisac pare i
    poszukuje materialow
    na podane tematy:

    1. Rodzaje testamentów
    2. Postepowanie administracyjne np. na budowe
    3. Dokumenty zwiazane z uproszczonym postepowaniem cywilnym (pozew)

    Moze ktos posiada jakies prace na ten temat albo moze jakies materialy.

    Z gory dziekuje

  • 2. Data: 2003-08-08 09:02:02
    Temat: Odp: poszukuje cos na ten temat
    Od: "news.onet.pl" <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > 2. Postepowanie administracyjne np. na budowe
    > 3. Dokumenty zwiazane z uproszczonym postepowaniem cywilnym (pozew)

    Może przełam lenistwo i pójdź do biblioteki:) W wielu bibliotekach są
    informatoria gdzie możesz dostać wydruk bibliografii na interesujące cie
    tematy...
    Cóż za nieporadność....
    -Renata

  • 3. Data: 2003-08-09 18:48:56
    Temat: Re: poszukuje cos na ten temat
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Rafi" <r...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3. Dokumenty zwiazane z uproszczonym postepowaniem cywilnym (pozew)
    >
    > Moze ktos posiada jakies prace na ten temat albo moze jakies materialy.

    Szukaj tu: http://www.biblpubl.waw.pl/

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa