  • 1. Data: 2008-09-23 11:02:37
    Temat: portal a rejestracja autorów treści
    Od: plusz <p...@g...com>

    w roku 2002 udostępniliśmy różnym osobom miejsce na serwerze

    skontaktowała się z nami prokuratura pytając, czy jesteśmy w stanie
    ustalić kto umieścił na naszym serwerze konkretną stronę.
    niestety nie jesteśmy w stanie tego ustalić - nie prowadzimy żadnego
    rejestru, a było to dość dawno

    co im napisać, aby nie było później dalszych problemów i grzebania po
    serwerach?

    --
    plusz

  • 2. Data: 2008-09-23 11:32:41
    Temat: Re: portal a rejestracja autorów treści
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    plusz pisze:

    > co im napisać, aby nie było później dalszych problemów i grzebania po
    > serwerach?

    Prawdę i tylko prawdę. Wskażcie wszelkie dane które mogą
    prokuraturze pomóc, może numery IP.

    6008

  • 3. Data: 2008-09-23 11:38:53
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 23 Wrz, 13:32, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Prawdę i tylko prawdę. Wskażcie wszelkie dane które mogą
    > prokuraturze pomóc, może numery IP.

    ale ja nie mam żadnych logów sprzed 5 lat

    --
    plusz

  • 4. Data: 2008-09-23 12:04:07
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    plusz pisze:

    > ale ja nie mam żadnych logów sprzed 5 lat

    To skup się na pierwszej części mojego zdania:

    Twoje pytanie:

    moja odpowiedź:

    > Prawdę i tylko prawdę.

    Grupa na pewno wspomoże w interpretacji tej odpowiedzi w świetle
    pytania.
    6008

  • 5. Data: 2008-09-23 12:42:03
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 23 Wrz, 14:04, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Grupa na pewno wspomoże w interpretacji tej odpowiedzi w świetle
    > pytania.

    no ale jeśli napiszę, że udostępniałem miejsce i nie wiem komu, to
    chyba ich nie zadowoli?
    nawet fakturek sprzed 5 lat nie mamy

    czy nie zacznie się "aresztowanie" komputerów, przesłuchania itp?
    nie mam nic nielegalnego na komputerze, no ale nie chciałbym np pozbyć
    się komputera na kilkanaście tygodni

    --
    plusz

  • 6. Data: 2008-09-23 13:52:49
    Od: "Tomek Renik" <s...@p...pl>

    Dnia 23-09-2008 o 13:02:37 plusz <p...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > rejestru, a było to dość dawno
    >
    > co im napisać, aby nie było później dalszych problemów i grzebania po

    Zdradz jakie tresci umieścil ?
    W jaki sposób skontaktowali się ? przysłali podpisane elektronicznie pismo
    ? czy telefonicznie ? i skąd mieli namiar ?

    --
    Tomasz Renik jestem

  • 7. Data: 2008-09-23 14:22:15
    Od: plusz <p...@g...com>

    On 23 Wrz, 15:52, "Tomek Renik" <s...@p...pl> wrote:

    >   Zdradz jakie tresci umieścil ?
    > W jaki sposób skontaktowali się ? przysłali podpisane elektronicznie pismo
    > ? czy telefonicznie ? i skąd mieli namiar ?

    namiar mieli z mojej głównej strony - zadzwonili na komórkę
    udostępniałem miejsce na dysku i subdomeny

    --
    plusz

  • 8. Data: 2008-09-23 14:29:15
    Temat: Re: portal a rejestracja autorów tre?ci
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    plusz wrote:

    > no ale je?li napiszę, że udostępniałem miejsce i nie wiem komu, to
    > chyba ich nie zadowoli?

    A niby dlaczego ma ich nie zadowolić ?
    Są jakieś konkretne przepisy w tym zakresie ?
    No to oczywiście nie są pytania do Ciebie ;)