  • 1. Data: 2007-07-28 19:10:17
    Temat: porozumienie madryckie - rejestracja znaku towarowego
    Od: "Netx [ NetxLabs Innovations ]" <n...@p...onet.pl>

    Witam serdecznie,

    jestem właścicielem znaku graficznego, który chciałbym zarejestrować w
    całej unii europejskiej. Czy ktoś z Szanownych Grupowiczów byłby łaskaw
    mi objaśnić co powinienem wypełnić i gdzie wysłać. Słyszałem, iż można
    to zrobić przez internet. Będę wdzięczny za pomoc.

    Pozdrawiam,
    N.

  • 2. Data: 2007-07-29 13:33:02
    Od: "Roman Rumpel" <r...@s...gazeta.pl>

    Użytkownik "Netx [ NetxLabs Innovations ]" <n...@p...onet.pl> napisał
    w wiadomości news:f8g4as$6b5$1@news.onet.pl...
> [...]
    > mi objaśnić co powinienem wypełnić i gdzie wysłać. Słyszałem, iż można
    > to zrobić przez internet. Będę wdzięczny za pomoc.

    Oczywis cie lepiej byłoby dla Ciebie skorzystać z usług rzecznika
    patentowego, ale skorom chcesz to robić sam, to Twoja wola.
    Przede wszystkim nie szukaj nic o porozumieniu madryckim, bo ono Ci dla Unii
    nie jest potrzebne.
    Kluczowe hasła do guglania to CTM i OHIM albo OAMI

    Tam znajdziesz wszystkie informacje oraz formularze. Potem, za jakiś czas
    dostaniesz informację, czy Ci się udało.
    Pozdrawiam
    Roman Rumpel

  • 3. Data: 2007-08-01 14:28:11
    Od: Sebcio <s...@n...com>

    Netx [ NetxLabs Innovations ] pisze:

> [...]
    > mi objaśnić co powinienem wypełnić i gdzie wysłać. Słyszałem, iż można
    > to zrobić przez internet. Będę wdzięczny za pomoc.

    Skorzystaj z usług rzecznika patentowego. Naprawdę niewarto bawić się w
    to samodzielnie, bo stracisz masę czasu na uściślenia a później jeszcze
    okaże się, że zastrzeżenie jest zbyt wąskie.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebcio