  • 1. Data: 2003-11-06 04:32:36
    Temat: pismo reklamacyjne
    Od: "robinspl" <r...@w...pl>

    Witam
    Potrzebuje wzor pisma reklamacyjnego czy jakos tak lub krotki opis co takie
    pismo powinno zawierac i na jakie przepisy sie powolywac .... problem
    polega na tym ze nie uznano mi reklamacji na towar ktory uszkodzil sie
    podczas eksploatacji ( normalnej) i podobno moge zareklamowac towar ponownie
    olewajac gwarancje sprzedawcy ( ktora to zapewnia mu nawet 3 miesiace na
    rozpatrzenie mojej reklamacji ) i zastosowac tu bezposrednio prawa
    konsumenckie wedle ktorych to sprzedawca ma 2 tygodnie na ustosunkowanie sie
    do mojego zgloszenia itd ....

    Robert

  • 2. Data: 2003-11-06 05:01:25
    Temat: Re: pismo reklamacyjne
    Od: Marcin Debowski <a...@a...no-ip.info>

    In article <bocit1$5r2$1@post.polcard.com.pl>, robinspl wrote:
> [...]
    > rozpatrzenie mojej reklamacji ) i zastosowac tu bezposrednio prawa
    > konsumenckie wedle ktorych to sprzedawca ma 2 tygodnie na ustosunkowanie sie
    ===========
    Do kogo to kierujesz.

    Na podstawie Ustawy o szczegółowych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz
    o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)
    składam reklamację z tytułu niezgodności nabytego towaru z umową.
    Posiadany sprzęt wykazuje następujące usterki:
    1)..
    2)..
    W związku z powyższym domagam się tego a tego.

    Jan Anonim Kowalski
    jakieś namiary na Kowalskiego aby się dało z nim skontaktować
    =============

    poczytaj sobie http://www.federacja-konsumentow.org.pl abyś wiedział o co
    chodzi.

    --
    Marcin

  • 3. Data: 2003-11-06 15:13:24
    Od: "rorinspl" <r...@w...pl>

> [...]
    > W związku z powyższym domagam się tego a tego.
    >
    > Jan Anonim Kowalski
    > jakieś namiary na Kowalskiego aby się dało z nim skontaktować

    dzieki .... tego wlasnie potrzebowalem

    Robert