  • 1. Data: 2003-11-05 21:31:38
    Temat: zaleganie z wynagrodzeniem
    Od: "hamon" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > "jutro","pojutrze",itp...,(sytuacja powtarzala się od miesięcy),to czy
    > miałem prawo złożyć wypowiedzenie ze skutkiem natychmiastowym(art.55 KP)?
    >
    > czy ze strony pracodawcy było to ,,ciężkie naruszenie obowiązków
    > pracowniczych"?
    > w miarę możliwości proszę o jakiś przykład konkretnej sprawy,artykuły,
    > paragrafy,itp...
    >

    > jeśli ktoś chciałby odp.mi bezpośrednio to podaję swoj e-mail:
    > h...@w...pl
    >
    > bardzo dziękuję za każda odpowiedz
    >
    > przepraszam, ale zapomniałem o jeszcze jednym: pracodawca twierdzi, że nie
    mialem takiego prawa i pozwał mnie do sądu i żąda odszkodowania za okres
    wypowiedzenia .Teraz jestem bezrobotny, przysługuje mi zasiłek, a on po
    miesiącu , chce aby mu odesłac moje świedectwo pracy, bo chce zmienić tryb
    rozwiazania ze mną umowy o pracę ,z art.55 na jakiś inny(nie podal jaki).

  • 2. Data: 2003-11-05 21:46:35
    Temat: Re: zaleganie z wynagrodzeniem
    Od: "Jakub Zysnarski" <a...@n...koncu.postu>

    Użytkownik "hamon" <h...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:bobqdh$nu1> > przepraszam, ale zapomniałem o jeszcze jednym: pracodawca
> [...]
    > rozwiazania ze mną umowy o pracę ,z art.55 na jakiś inny(nie podal jaki).

    Jeśli masz czas, przystań na propozycję procesu. Beknie jak jasna cholera.
    Chłop chyba nie zdaje sobie sprawy, w co sie pakuje. Nie dotrzymał warunków
    umowy (terminowe wypłacanie wynagrodzenia) i jeszcze chce udowodnić, że nie
    miał takiego obowiązku :)

  • 3. Data: 2003-11-05 21:58:48
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Wed, 5 Nov 2003 22:31:38 +0100, "hamon"
    <h...@p...onet.pl> zakodował:

    >miesiącu , chce aby mu odesłac moje świedectwo pracy, bo chce zmienić tryb
    >rozwiazania ze mną umowy o pracę ,z art.55 na jakiś inny(nie podal jaki).

    Nie ma prawa zmienić tryby rozwiązania umowy.
    Mogłeś napisać, że "wczoraj zupa była za słona" i na tej podstawie
    rozwiązać umowę - takie świadectwo musi wystawić. Co najwyżej potem
    może sądzić się o to. Czyli na luzie (uwzględniając poprzedni mój
    post) czekaj na wezwanie do sądu i śpij spokojnie (chyba, że sędzia to
    qmpel od brydża byłego szefa).

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775