eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopisemna reklamacja u operatora telefonicznego. › pisemna reklamacja u operatora telefonicznego.
  • Data: 2004-11-29 07:31:37
    Temat: pisemna reklamacja u operatora telefonicznego.
    Od: "Tapio" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam
    Temat byl juz jakis czas temu poruszany ale nie bylo jednej odpowiedzi.
    Jedni twierdzili tak a inni inaczej wiec pytam jeszcze raz i prosze o
    odpowiedz kogos kto wie to na 100%.

    Otorz weszlo takie prawo, ze jezeli operator telefoniczny nie da odpowiedzi
    na moja pisemna reklamacje w ciagu 30 dni to zostaje ona automatycznie
    uznana przez operatora (na moja korzysc).
    Nie wiem kiedy to weszlo dokladnie w zycie le zalozmy, ze bylo to 20
    listopada. Ja wyslalem swoja reklamacje 13 listopada. I pytanie. Czy to
    prawo tyczy sie rowniez mojej reklamacji? Czy moze musze wyslac reklamacje
    jeszcze raz?
    Dzieki za odp.

    PS A jako potwierdzenie tego co wyslalem to wystarczy potwierdzenie nadania
    listu poleconego z poczty?
    dzieki


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1