eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopisemna reklamacja u operatora telefonicznego. › Re: pisemna reklamacja u operatora telefonicznego.
  • Data: 2004-12-01 12:15:04
    Temat: Re: pisemna reklamacja u operatora telefonicznego.
    Od: Maciej Bebenek <m...@u...org> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Tapio napisał:

    > Otorz weszlo takie prawo, ze jezeli operator telefoniczny nie da odpowiedzi
    > na moja pisemna reklamacje w ciagu 30 dni to zostaje ona automatycznie
    > uznana przez operatora (na moja korzysc).
    > Nie wiem kiedy to weszlo dokladnie w zycie le zalozmy, ze bylo to 20
    > listopada. \

    3 września

    Ja wyslalem swoja reklamacje 13 listopada. I pytanie. Czy to
    > prawo tyczy sie rowniez mojej reklamacji? Czy moze musze wyslac reklamacje
    > jeszcze raz?
    > Dzieki za odp.
    >

    Podlegasz pod dwie regulacje jednoczesnie. Zapis PT o 30 dniowym
    terminie rozpatrywania oraz rozprządzenie MI (które wygasło 18
    listopada) o dwuinstancyjnym rozpatrywaniu reklamacji. Czyli Twoje
    szanse uznania reklamacji sa dwa razy wiksze ;-)


    > PS A jako potwierdzenie tego co wyslalem to wystarczy potwierdzenie nadania
    > listu poleconego z poczty?

    Oczywiście

    M.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1