  • 1. Data: 2006-05-23 20:46:53
    Temat: pies kaganiec smycz - wykladnia
    Od: "Smash" <s...@a...niemamnie.pl>

    Witam

    pytanie do szerokopojętego grona prawników i ludzi związanych z tematem.

    Szukam wykładni odnosnie stosowania smyczy i kagańca u psów maści i rasy
    wszelkiej

    pomglibyscie podesłac linka do jakiegos dziennika ustaw . .czy
    rozporzadzenia.
    poczytalbym, poprzegladal.
    gdzie i jak tego szukac

    Zeby wiedziec na czym stoje.
    Bo co drugi zestaw pieska z kanarkiem( szanowny policjant + strażnik
    miejski ) to inna wykladnia prazepisów.

    z kagancem, bez smyczy moze - to drugim razem na smyczy w kagancu..

    Jak to wogole jest ..

    pozd

    --

    Adam

  • 2. Data: 2006-05-23 22:33:31
    Temat: Re: pies kaganiec smycz - wykladnia
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-05-23 22:46 +0200, Użytkownik Smash napisał :
    > Witam
    >
    > pytanie do szerokopojętego grona prawników i ludzi związanych z tematem.
    >
    > Szukam wykładni odnosnie stosowania smyczy i kagańca u psów maści i rasy
    > wszelkiej

    To zalezy od lokalnego prawa, jak sobie radni ustalą. Generalnie na
    pewno wszedzie jest obowiazek smyczy i kaganca w transporcie publicznym.
    W Krk gdzie mieszkam pies ma byc na smyczy ALBO w kagancu, za wyjatkiem
    psow ras uwazanych za niebezpieczne i wpisanych ta jakastam liste. Te
    maja byc i w kagancu i na smyczy.

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 3. Data: 2006-05-24 09:16:50
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "[edymon]" <m...@a...pl> napisał w wiadomości

    > W Krk gdzie mieszkam pies ma byc na smyczy ALBO w kagancu, za wyjatkiem
    > psow ras uwazanych za niebezpieczne i wpisanych ta jakastam liste. Te
    > maja byc i w kagancu i na smyczy.

    tak mowia przepisy ogolne, jednak samorzady lokalne z tego co wiem moga je
    modyfikowac (zaostrzac)