  • 11. Data: 2009-06-19 23:16:56
    Temat: Re: parking prywatny a przepisy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "*piotr'ek*" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:h1fdua$275$1@inews.gazeta.pl...
    > Gdzie? Wybór dałem - kartka lub farba olejna. Właściwy wybór zależy od
    > upierdliwości wykroczenia.
    > Inż.prawa

    Jedno i drugie de facto jest czynem zabronionym. Kwestia jedynie
    kwalifikacji prawnej.

  • 12. Data: 2009-06-20 09:35:20
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Jedno i drugie de facto jest czynem zabronionym.

    No to w dużych miastach sami przestępcy są co to ulotki za wycieraczki
    wciskają. Oczywiście ja się z tym zgadzam i już niejedną firmę zje*ałem za
    dotykanie mych wycieraczek w aucie.

    Inż.prawa

  • 13. Data: 2009-06-20 10:54:20
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > No to w dużych miastach sami przestępcy są co to ulotki za wycieraczki
    > wciskają. Oczywiście ja się z tym zgadzam i już niejedną firmę zje*ałem
    > za dotykanie mych wycieraczek w aucie.
    > Inż.prawa

    Oczywiście. Art. 63a kw. Tyle, że sporadycznie ktoś ich za to ściga, choć
    formalnie to jest wykroczenie.