  • Data: 2005-02-08 10:17:07
    Temat: od umowy lojalnosciowej do komornika
    Od: Agnetta <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie, moze ktos z Was bedzie w stanie mi pomoc.
    Czy prawidlowe jest takie postepowanie: pracodawca na podstawie umowy
    lojalnosciowej (z ktorej pracownik niestety sie nie wywiazal) sklada do
    sadu pozew o nakaz zaplaty w postepowaniu nakazowym - czy na podstawie
    takie umowy jest mozliwy taki tryb postepowania?
    Pracownik dowiaduje sie o calym postepowaniu dopiero po otrzymaniu
    zawiadomiena o wszczeciu ekzekucji i jednoczesnie drugie pismo o zajeciu
    rachunku bankowego. Czy takie postpowanie tez jest prawidlowe - taki
    szybki tryb wykonawczy?
    I jeszcze jedno - czy komornik moze zajac caly rachunek bankowy osobie,
    ktora jest jedynym zywicielem rodziny, czy powinna to byc okreslona
    kwota maksymalnie miesiecznie?
    Bardzo prosze o wszelka pomoc.
    Pozdrawiam
    Agnetta