  • 1. Data: 2009-03-07 17:13:56
    Temat: nielegalne wejscie w posiadanie billingu
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    witam

    ktos wszedł w posiadanie billingu, tresci smsow

    w nagrania chyba nie bo to juz nie takie proste

    wiem kto

    co grozi takiej osobie za nielegalne wyciaganie danych innych osob?

    pzdr

  • 2. Data: 2009-03-07 17:19:44
    Temat: Re: nielegalne wejscie w posiadanie billingu
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 7 Mar, 18:13, "basti78" <b...@o...pl> wrote:
> [...]
    >
    > wiem kto
    >
    > co grozi takiej osobie za nielegalne wyciaganie danych innych osob?

    czyli według Ciebie operator komórkowy zachowuje na serwerze smsy i
    nagrywa Twoje rozmowy?
    tak nie jest,
    nagrywać to mogą Cię przeróżne służby państwowe po wydaniu przez sąd
    odpowiedniego postanowienia

  • 3. Data: 2009-03-07 18:06:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "basti78" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wiem kto
    > co grozi takiej osobie za nielegalne wyciaganie danych innych osob?

    To silnie zależy od sposobu, w jaki wszedł w posiadanie tych danych oraz
    tego, co z nimi dalej robi. Bo przykładowo serwisant naparwiający Twój
    telefon też może wejść w posiadanie takich danych, co nie oznacza, że
    popełnia przestępstwo. Co innego osoba, która zainstalowała jakiegoś wirusa
    na Twoim telefonie i pobiera te dane.

  • 4. Data: 2009-03-07 20:59:56
    Od: "basti78" <b...@o...pl>

    a czy operatorzy nie mają obowiązku przechowywać treści smsów przez jakis
    czas tak na w razie?

    chyba jest coś takiego

    --

    Sebastian

  • 5. Data: 2009-03-07 22:39:38
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 7 Mar, 21:59, "basti78" <b...@o...pl> wrote:
    > a czy operatorzy nie mają obowiązku przechowywać treści smsów przez jakis
> [...]

    nie niema czegoś takiego

  • 6. Data: 2009-03-08 04:15:13
    Od: ant <a...@n...tld>

    piotrliwszic wrote:
    > czyli według Ciebie operator komórkowy zachowuje na serwerze smsy i
    > nagrywa Twoje rozmowy?
    > tak nie jest,

    Cieszę się, że w to wierzysz.

    > nagrywać to mogą Cię przeróżne służby państwowe po wydaniu przez sąd
    > odpowiedniego postanowienia

    Mogą służby, może operator. To że może/nie może nie znaczy,
    że tego nie robi. Prawo w Polsce kreują politycy, a kto im
    jeszcze wierzy? Naiwniaki?

  • 7. Data: 2009-03-08 12:31:20
    Od: "h" <h...@h...he>

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    l.googlegroups.com...
    >nie niema czegoś takiego

    W TV pokazują programy (SF ?), gdzie zwykły policmajster, bez żadnych
    sądowych zgód dostaje takie treści ?
    Od dawna operatorzy telefoniczni mają taki sprzęt, więc czemu nie miałby być
    aktywny i stale monitorować wszystko.
    Pytanie może być jak stare przechowują, dobowe czy dłuższe, a nie czy
    zbierają. To bodajże walka z terroryzmem się nazywa.

    Jak partia mówi, że bierze, to bierze, jak mówi, że da, to mówi:-(

  • 8. Data: 2009-03-08 12:43:44
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 8 Mar, 05:15, ant <a...@n...tld> wrote:

    > Cieszę się, że w to wierzysz.

    > Mogą służby, może operator. To że może/nie może nie znaczy,
    > że tego nie robi. Prawo w Polsce kreują politycy, a kto im
    > jeszcze wierzy? Naiwniaki?

    Nie muszę w to wierzyć, po prostu pracuje w takim miejscu, iż wiem
    że rozmowy nie są nagrywane przez operatora. Co do służb to potrzebne
    jest
    postanowienie sądu.
    I myślisz, że taki polityk nie ma co robić i właśnie nagrywa rozmowy
    Kolwaskiego.
    Po za tym to, że ustawodawcą jest sejm, nie znaczy, że on stosuje to
    prawo.
    Na szczęście są jeszcze sądy, choć oczywiście może ktoś nie wierzyć w
    ich suwerenność,
    co dla mnie jest przejawem choroby zwanej Maciarewiczem.

  • 9. Data: 2009-03-08 12:47:03
    Od: piotrliwszic <p...@g...com>

    On 8 Mar, 13:31, "h" <h...@h...he> wrote:
> [...]
    o11g2000yql.googlegroups.com...

    > W TV pokazują programy (SF ?), gdzie zwykły policmajster, bez żadnych

    w Polsce? Jakie treści ? Policjant po wniosku Prokuratora może
    otrzymać biling, bo
    niczego innego operator nie przechowuje.

    > Od dawna operatorzy telefoniczni mają taki sprzęt, więc czemu nie miałby być
    > aktywny i stale monitorować wszystko.

    Głupota. Kto pokryje koszt utrzymania i funkcjonowania tego sprzętu ?
    Co to znaczy monitorowanie? Czy to synonim nagrywania rozmów i
    zachowywania
    na serwerze smsów kilkunastu milionów klientów?

    > Pytanie może być jak stare przechowują, dobowe czy dłuższe, a nie czy
    > zbierają. To bodajże walka z terroryzmem się nazywa.

    To się nazywa mało wiedzy, a nie walka z czymkolwiek.

    Życie to nie film, szczególnie w Polsce.

  • 10. Data: 2009-03-08 16:55:15
    Od: "Alek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "piotrliwszic" <p...@g...com> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...
    On 8 Mar, 13:31, "h" <h...@h...he> wrote:
> [...]

    > zachowywania
    > na serwerze smsów kilkunastu milionów klientów?

    Jaki to jest wolumen danych??

    Pozdrawiam,
    Alek