  • 31. Data: 2008-07-19 22:04:30
    Temat: Re: naruszenie praw na liscie dyskusyjnej
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > dr n. ,med. dr n. tech Dariusz Radomski

    Program newsowy Ci interpunkcję rozjechał czy też jej nie znasz?

    *piotr'ek*

  • 32. Data: 2008-07-19 22:07:07
    Od: Marian <m...@a...pl>

    *piotr'ek* wrote:

    > Właśnie zorientowałem się jak kliknąłem WYŚLIJ.

    Powinienes kliknac POZWIJ MNIE ;))

  • 33. Data: 2008-07-19 22:07:40
    Od: Marian <m...@a...pl>

    SlawcioD wrote:

    > spoko loko luz i sponton;) gosc ma wakacje, nudzi mu sie, i bedzie
    > pozywal cala grupe (z nielicznymi wyjatkami - o ile sa takie na tej
    > grupie ;P ) pl.soc.inwalidzi...

    No to faktyczne WOW, luz blus i makarena, pompon szeroki ;)

  • 34. Data: 2008-07-19 22:11:52
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > Powinienes kliknac POZWIJ MNIE ;))

    A może POSRAJ SIĘ upssss... kolejny wyrok mnie czeka. Znów będzie musiało auto
    sędziego spłonąć :-)

    *piotr'ek*

  • 35. Data: 2008-07-19 22:15:01
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Jacek_P wrote:

    > Faktycznie podwojny doktor. To nie zart z jego strony.
    > http://nauka-polska.pl/dhtml/raporty/ludzieNauki?rty
    pe=opis&objectId=106198&lang=pl

    > Tylko dlaczego tym tak dokola epatuje? Na tej akurat liscie
    > to specjalnego wrazenia nie robi.

    Bo to pewnie nie on, tylko jakis siurek sie podszywa...

  • 36. Data: 2008-07-19 22:22:23
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    Identyfikacja czynników ryzyka torbieli endometrioidalnych jajników,
    Akademia Medyczna w Warszawie; I Wydział Lekarski z Oddziałem Stomatologicznym,

    Ginekolog-stomatolog... strach się bać!!!

    *piotr'ek*

  • 37. Data: 2008-07-19 22:32:33
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > I w dodatku w Internecie zachowują się inaczj, pozwalają sobie na rzeczy,
    > jakich w świecie rzeczywistym by nie robili (mówili) tak ochoczo.

    O wypraszam sobie. Policja ma na mnie ze 2 segregatory (jeśli je myszy nie zjadły).
    Segregatory te odzwierciedlają mą niewinność :-)

    *piotr'ek*

  • 38. Data: 2008-07-19 23:22:34
    Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>

    Super!

    Ten troll i tutaj się pojawił!

    --
    Pozdrawiam Adam Pietrasiewicz -
    http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi

  • 39. Data: 2008-07-19 23:24:31
    Od: "Adam Pietrasiewicz" <a...@p...com>

    Dnia 19-07-2008 o 23:39:48 dr Dariusz Radomski
    <s...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jezeli juz Pan lamie NETYKIETE na kolejnej liscie to prosze cutowac
    > DOKLADNIE....Prosze ZACYTOWAC ZDANIE w ktorym nazwalem PANA
    > pseudointelektualista!!!!
    > dr n. ,med. dr n. tech Dariusz Radomski

    Nie nie, panie doktorze.

    To ja Pana nazwałem pseudointelektualistą. A jeśli nie nazwałem, to
    nazywam teraz.

  • 40. Data: 2008-07-20 08:03:47
    Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

    Andy pisze:
> [...]
    > Wybaczyc prosze Pana i Grupe, ze tak dosadnie, ale tu jest tylko jedna rada:
    > nie ruszaj gowna bo smierdzi !
    > Jak zacznie Pan cyrki z cywilnym powodztwem itd. to nie tylko narazi sie Pan
    > na koszty, ale osiagnie Pan dokladnie to o co "SlawciomD" i innym chodzi.
    > Kazdy czytnik News ma mozliwosc blokowania Newsow osobnikow, ktorych sie nie
    > chce czytac. I to jest jedyna metoda. Bezsensowne (tak, niestety
    > bezsensowne) dyskusje w Pana wykonaniu daja takim Trollom pelna satysfakcje,
    > a Pan produkuje setki postow kompletnie do niczego sie nie nadajacych.

    czlyli grupa pl.soc.inwalidzi powinna zmienic nazwe na pl.soc.trole?

    > Powtarzam jeszcze raz - nie karmic Trollow, tylko tak da sie ich wytepic !

    TROLI nie trolow Panie dr.

    > Andy

    pozdrawiam
    SlawcioD

    ps. mam powody przypuszczac ze autor tej odpowiedzi jest ten sam co
    autor calego tematu - zwlaszcza ze na pl.soc.inwalidzi pan dr. juz raz
    pisal jako kasia ;)