  • 1. Data: 2009-07-31 12:29:58
    Temat: mieszkanie za 1 zł
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie czy wykup mieszkania za tzw 1zł obejmuje tylko mieszkania ze
    spółdzielni mieszkaniowych czy też może z zasobów TBS ? (Towarzystwo
    Budownictwa Soołecznego)

  • 2. Data: 2009-07-31 12:58:16
    Temat: Re: mieszkanie za 1 zł
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    mz pisze:

    > Mam pytanie czy wykup mieszkania za tzw 1zł obejmuje tylko mieszkania ze
    > spółdzielni mieszkaniowych czy też może z zasobów TBS ? (Towarzystwo
    > Budownictwa Soołecznego)

    Teraz to już chyba niczego nie obejmuje. Ale TBS to nigdy nie obejmował.

    --
    @2009 Johnson

  • 3. Data: 2009-07-31 21:07:43
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    Johnson pisze:

    > Teraz to już chyba niczego nie obejmuje. Ale TBS to nigdy nie obejmował.

    Obejmuje - do konca roku mozna wykupywac. A ze niektore SM beda to
    utrudniac (a wiec sad przeksztalci), a pozniej ew pozywac Skarb Panstwa
    o odszkodowanie - to juz inna sprawa.

    -
    Elektroniczne papierosy - www.niedopalek.pl

  • 4. Data: 2009-08-03 05:46:45
    Od: "Krzysztof Bajorek" <k...@w...plNOSPAM>

    > Obejmuje - do konca roku mozna wykupywac. A ze niektore SM beda to
    > utrudniac (a wiec sad przeksztalci), a pozniej ew pozywac Skarb Panstwa o
    > odszkodowanie - to juz inna sprawa.

    Witam
    Własnie mam w zwiazku z tym pytanie. Złożyłęmw nisoek i dostałem odpowiedz
    że spółdzielnia jestw trakcie procedury wydzielanie nieruchomości i żeby
    czekac.
    Czy można to przyspieszyc ? wydaje mi sie że działają na zwłokę :(

    pozdr
    Krzysztof